,,Co děláte!," křikla na něj Blanka a David na chvíli přestal ve své počínání.
,,Chci si tě vzít takovou jak tě pán bůh stvořil a nehodlám už čekat až se mi podvolíš, protože stejně si tě vezmu," řekl David který dal pokračoval v tom co začal a nepřestával se Blanky na jejích stehnech pořád dotýkat.
,,Ale já nejsem nějaká vaše běhna nebo nějaká děvka z taverny kterou jste si zaplatil a která se s vámi kdykoliv si zamanete vyspí, a která za vámi bude běhat potom jako nějaký poslušný pejsek," řekla Blanka ale už nic dalšího nestihla říct protože David ji potom povalil na postel a začal se k ní sklánět aby ji něco pošeptal do ucha, ale i při tom ji nepřestával držet.
,,To jistě že ne protože vy nejste žádná běhna nebo děvka ale vy jste princezna, ale teď jste taky i můj vězeň jak jste si sama zvolila. Ale i kvůli tomu za mnou vy nebudete běhat, ale budete na mě čekat. Budu za vámi chodit každou noc nebo v den který si zrovna vyberu a vy na mě budete čekat do té doby dokud nepřijdu," pošeptá ji David do ucha a pak ji na něj něžně políbí.
,,Ale já nechci, nechci dělat to co po mě chcete!," křikne na něj Blanka která se snaží vymanit z jeho sevření a plivne mu do tváře.
,,Ale budete protože nemáte jinou možnost a protože jste princezna, a tak mi dva spolu přivedeme na svět dítě a nejlépe syna a ať se vám to libí nebo ne stejně si zvyknete. A uvidíte že za pár dnu mi už bude do postele skákat sama a dobrovolně kdykoliv na to třeba jen pomyslím," řekne David trochu rozzuřeně ale taky hodně vzrušeně a začne Blanku vášnivě líbat a jednou rukou si rozšněrovávat kalhoty.
,,Pusťte mě slyšíte!," křikne na něj Blanka a snaží se zvednout z postele a dostat se pryč.
,,Ne nepustím vás," řekne David a opět ji vyhrne sukni jejich šatu aby měl k ní lepší přístup.
Blanka se mu brání a kope co jí síly stačí a když se ji konečně povede Davida odstrčit tak se hned z postele zvedne a snaží se otevřít zamčené dveře.
Jenže nemůže najít klíč.
ČTEŠ
Krutovláda
Romansa,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...