YC-3-

382 35 15
                                    

Multimedya:Alçin

Iyi okumalar ♡

Makyaj masama eğilmiş şarkı söyleyerek makyajımı tamamlıyordum. Eve gelip bir duş aldıktan sonra kulübe geçmek için hazırlanıyordum. Ayağa kalktım ve siyah uzun çizmelerimi giymeye yeltendim ama aşağı doğru durduğum için midem yeniden bulanmıştı.

Koşarak tuvalete gittim. Öğürerek midemdeki yiyeceklerin bir kısmını çıkarırken Ares kapıyı tıklattı. "Hayatım?" kapı anında açılırken Ares saçlarımı tuttu sırtıma elini yerleştirdi. Kısa bir süre sonra kendime gelince derin bir nefes aldım. "Daha iyi misin?" Başımı salladım. Sifona basıp lavaboda ağzımı çalkaladım.

"Bedenim kusmaya alışık değil. O yüzden sanırım." Gözlerimi kırpıştırdım. Ares'in elleri ön tarafımdan dolanarak belime doğru kaydı. Ellerimi kollarının üzerine koydum. Aynadan bize baktım. Saçlarımı kokladı ve öptü. Omzuna doğru başımı yasladım ve gözlerimi kapattım. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi açıp ona doğru döndüm. Saçlarından bağımsız bir tutam alnına düşmüştü. O an gözlerine odaklandım. "Gözlerindeki yorgunluk beni mahvediyor." Açıp kapattı sakince. "Bunun büyük sebebi benim değil mi?" Kaşları çatıldı. "Neden sen olasın?" Elim boynuna kaydı. "Geceleri benim yüzümden uyuyamıyorsun. "

"Şşş.." sesiyle dudaklarına baktım. Alt dudağımı dişlerimin arasına aldım. Diğer elim yüzüne kondu. Yavaşça baş parmağımla okşadım. "Duymayayım bir daha." Gözlerimdeki hayranlığı hissediyordum. Uzanıp dudaklarımı dudaklarına dokundurdum. Nefesimiz karşılıklı dolaşırken "Seni seviyorum." Dedim ve kendimi biraz öne ittim. Öpüşü biraz daha hızlanırken elleri belimden biraz aşağı doğru kaydı. Kalçamdan tutup beni biraz kaldırdı ve bacaklarımı beline sarmamı sağladı. Ellerim saçlarında dolaşırken veni lavabonun kenarına oturtturdu. Dudaklarımız ayrılırken onun dudakları boynuma inmişti. Nefesim sesli bir şekilde dudaklarımdan döküldü. Ares boynumdan çekildi ve gözlerime baktı. Avuçlarını yüzüme oturttu. "Seni seviyorum." Gülümsedim ve ona sarıldım. Ayrıldıktan sonra lavabodan indim ve aynaya baktım. Ares sırıtırken gözlerimi kıstım.

"Neyse ki rujumu sürmemiş-" gözlerim boynuma kaydı. "Ya Ares!" Sesim biraz yukselmisti. Boynumu morartmıştı. "Kapanmıyor bile kısmı saçımla bir de." Gözlerimi kısarak baktım. "Makyaj malzemelerinle kapatırsın." Gözlerimi kıstım. "Sihirli değnek sanki onlarda." Gülerek bana baktı. "Hadi hazırsan çıkalım." Dedi ve üstüme göz attı. "Daha giyinmemişsin gerçi." Öyle diyince ben de bir göz gezdirdim üstüme. "Gayette giyindim." Gözlerini kıstı. Siyah dar bir etekle siyah büstiyerimi giymiştim. "Adamlar niye deliriyor sonra? Sana bakanlarla uğraşıyorum ben bir de." Güldüm ve öpücük atıp banyodan çıktım.

Giyinme odasından dizimin üstünde biten çizmelerimi alıp yatağa oturdum ve giydim. Makyaj masama eğilip rujumu sürdüm ve siyah kabanımı üzerime geçirdim. Ares giyinme odasından çıktı. Beyaz gömleğinin kenarı siyah ceketine sıkışmıştı. Yanına gidip düzelttim. Çantamı aldım. "Çıkabiliriz. " Sakince aşağı indik ve evden çıktık. Havanın soğuğu yüzüme vururken hızlıca gelen arabaya bindik. Kapım korumalar tarafından kapanırken Ares anında gaza basmıştı. Elim radyoya uzandı ve açtım. Mırıldanırken sakince arkama yaslandım. Şarki bittikten sonra 'Teoman-Bana Öyle Bakma' çalmaya başladığında gülümsedim. Ares bana döndü ve gülümsedi. Bizim şarkımız. İkimizde şarkıyı söylemeye başlayınca uzanıp elini tuttum.

"Bana Öyle Bakma..
Anlayacaklar.

İkimize Karşı Bu Dünya..
Bizi Anlamayacaklar.

YİTİK CENNETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin