YC-27-

205 18 106
                                    

Multimedya:Ares

Bölümden bir sahne ♡♡

Bölümden bir sahne ♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Iyi okumalarr ♡♡

Parmak uçlarımın soğuk demire dokunduğu yerleri yanıyordu sanki. Bir iğne gibi batıyordu sıcak tenime. Bakışlarımın değdiği insanlar yanıyordu sanki. Bazıları öfkeyle, bazıları mutlulukla, bazırları oyunda kaybettiği paranın hırsıyla...

"Bu mekanın elimizden gitmesine üzülüyorum." Gözlerim Türker'e döndü sakince. "Daha güzellerini yaşatacağız." Yeniden önümü döndüm ve üst balkondan mekanı inceledim. "Ne kadar sürecek burayı değiştirmek?"

"Ortalama 2-3 hafta." Ali kollarını demirden kaldırdı ve doğruldu. "Mallar gelmiş bu arada." Başımı salladım. "Teslimatı tersmiş gibi gösterdiniz değil mi?" Başını salladı.

"Evet. Işin garibi çakmadılar da. Yani burası basıldıktan sonra. Dosya kayıtlarından giderlerse malın yapılan orijinal yerini de bulacaklar."

"1 taşla 2 kuş." Dedim keyifle. "Parayı nasıl hallettiniz?" Dedim Türker'e bakarak. "Dediğin gibi Ayhan'ın kullandığı sahte isimle açtığımız hesap sayesinde. Yurt dışı kayıtlı görünüyor hesap açılımı." Dedi ve derin bir nefes aldı. "Kullanılacak aletlerde de bir eksiğimiz yok. Arka kısım oldukça donanımlı olacak. Bir yatak odası gibi bir yer var. Bir de korkutma amaçlı kurulmuş bir oda."

"Yarın sabah mekan boşalacak." Arkamdaki masadan kadehimi aldım ve büyük bir yudum aldım. "Bu burada ki son gecemiz."

"Mükemmel bir kadınsın." Dedi Türker ve Ali başını salladı. Gülümsedim ve tokuşturduğumuz kadehlerin sesi kulaklarımı doldurdu. "Siz de mükemmel dostlarsınız."

Biten kadehimi yeniden doldurdum ve yeniden yerime geçtim. "Değerli dostlarım, sevgili misafirlerim." Herkes yavaşça bana dönerken mekandaki ses kesildi. "Üzülerek bildirmek istiyorum ki mekanımız yarın sabahtan itibaren büyük bir tadilata girecek. Kısa bir aradan sonra yeniden burayı açacağız ama bu süre zarfında diğer mekanlar işleyişe devam edecek."

Herkes mırıldanırken boğazımı temizledim. "Bol şanslar hepinize. Iyi eğlenceler." Kadehler havalanırken gülümsedim ve bizimkilere baktım. "Yarından itibaren planın en büyük aşaması devreye giriyor."

"Kulübe geçecek miyiz?" Dedi Türker sigarasını yakarken. Başımı salladım. "Abimler gelecek bu akşam kulübe." Derin bir nefes aldım. "Alpler kim?" Dedi Ali, ikisinin de kaşları çatılırken. "Abim ve sevgilisi." Ikisininde tek kaşı havalandı. "Şaşırmayın bu kadar. Çok önemli değil." Ali inanamazca bana baktı. "Öyle mi dersin, Alçin?" Başımı salladım. "Yani alt tarafı sevgilisi."

YİTİK CENNETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin