Herkese selamlar... Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir.Size yine ilk etapta karmaşıklıklar daha sonra eğlenceli sahneler bırakıyorum bu bölüm. Birkaç gün sonra yeni bir bölümle karşınızda olacağım.
Yine özel bir bölüm olacak sonraki bölüm♡Multimedya: Alçin ve bölüm şarkımız♡
Bu bölüm editimiz;
Iyi okumalarrr ❤❤
🌙
Açılan kapının sesi kulaklarımı doldurduğunda bakışlarım önümdeki dosyadan yavaşça kapıya döndü ve gülümsedim. Elindeki poşeti koltuğa attı. "Hoş geldin sevgilim." Ares yanıma doğru gelip yanağımı öptü. "Hoş buldum güzelim. Ne yapıyorsun?" Başımı öne eğip yeniden dosyalara baktım. "Birkaç imza işim var. Halledeyim çıkalım." Başını salladı. "Bir de bu var."
Elindeki dosyayı alıp kaşlarımı çattım. "Sözleşme mi?" Onayladı. Kapı vurulunca seslendim. Gülçin içeri girdi. "Hoş geldiniz efendim." Ares başını salladı. "Alçin Hanım, istediğiniz belgeyi hazırlamışlar." Yanına gelip dosyayı bana uzattı. Uzanıp aldım ve Ares'e gösterdim. "Bir sorun var mı?" Başını iki yana salladı. "Biz imzalayalım. Sonra yönetim kuruluna gönderin işlemleri tamamlasınlar."
Ares kaleme uzandı ve kapağını açıp iki belgeyi de imzaladıktan sonra kalemi bana uzattı. Iki imza atıp dosyaları Gülçin'e uzattım. "Birini Sonder Holding'e göndereceksin, karıştırma." Başını eğdi hafifçe. "Efendim, benimle işiniz kalmadıysa bunlardan sonra çıkabilir miyim?" Başımı salladım ve o gidene kadar arkasından baktım.
Ares'e döndüm. "Biz bugün doktora gidecektik." Dedim kaşlarımı çatarak. Gözleri havaya döndü. "Öyle miydi?" Başımı salladım. "Evet." Arkasını dönüp karşımdaki koltuklara oturdu. "Hallederiz bir ara." Ofladım ve önümdeki dosyaları kapattım. "Yemekten önce vaktimiz var aslında." Dedim saate bakarak. "O vakti daha güzel bir şeye harcayabiliriz."
"Doktoru arayacağım." Dedim ve telefonuma uzandım. "Ben hala stresten diye düşünüyorum." Gözlerimi devirip alayla başımı salladım. "Tabi, evet." Dedim ve hastanenin numarasını buldum rehberden. "Özel Kayhan Hastanesi. Size nasıl yardımcı olabilirim?"
"Iyi akşamlar. Kalp ve Damar Cerrahisi bölümü için randevu almak istiyorum." Dedim ve Ares'e baktım. Gözlerini devirip poşete uzandı. "Tabi yardımcı oluyorum hemen. Isminizi rica edebilir miyim lütfen, hitap için?" Ares poşetten bir kutu çıkarırken kaşlarım çatıldı. "Alçin Süveyda." Birkaç mırıltı duydum arkadan. "Alçin Hanım siz miydiniz? Peki randevu sizin adınıza mı?" Beni tanımasına hiç şaşırmadım. "Hayır, Ares Sonder adına."
"Bilgileri mevcut. Ancak kesinleştirmek için kimlik numarasının son iki hanesini söyleyebilir misiniz?" Birkaç saniye duraksadım. "42." Onaylama sesini duydum. "Gürkan Bey için randevu oluşturabilirim. Kendisi bu konuda en iyi doktorumuzdur. Ancak sadece yarın sabah 11'de boşluğum var. Kendisi bu akşam ameliyatta olacak." Birkaç saniye Ares'e baktım. "Tamam yarın sabaha oluşturalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YİTİK CENNET
ChickLit(Hikaye argo kelimeler, özendirici bulunan yetişkin içerikleri, şiddet ve cinsellik dolu sahneler içermekte olup küçük yaşta okuyuculara hitap etmemektedir.) Tanrı; acı dolu bir gelecek hazırladığı Alçin'in hayat penceresini siyaha boyamış, onu dışa...