YC-38-

118 9 77
                                    

Herkese merhabaaa.... Ben geldim.

Yeniden kaos ve aksiyon aramıza katıldı. Onlara hoş geldiniz diyelim :)

Multimedya: Ares ve bölüm şarkımız♡

Bölüm editimiz;

İyi okumalaarrr❤❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalaarrr❤❤

Güneş doğup batmış, zaman geçmiş, herkes kendi hayatına geri dönmüştü.

Bir saat bile olsa düşüncelerimi kendi yaşantımdan uzak tuttuğumda kendime geliyordum ve şu bir iki günlük kaçmam beni rahatlığa sürüklemişti.

"Inanmıyorum gerçekten." Gözlerimi devirip Alya'ya baktım. "Yeter artık. Elimi ne zaman alacağım?" Alya kafasını kaldırıp bana baktı. "Alçin, parmağındaki yüzüğün boyutunun farkında mısın?"

"Onu incelememiz için bize zaman tanımalısın." Dedi Yağmur. Kaşlarımı çattım. "Çıkarıp size vereyim, inceledikten sonra verirsiniz." Başlarını iki yana salladılar. "Çıkarmamalısın."
Gözlerimi devirdim. "Siz Cem ile barıştınız mı?" Yağmur başını iki yana salladı. "Ben istiyorum, ama nedense bir yandan da ona gidemiyorum. Cem de bir garip, karışık yani." Başımı salladım ve Alya'ya baktım. "Yetmez mi?" Başını iki yana salladı. "Hayal kuruyorum su an senin adına." Çalan kapıyla heyecanla kafamı kaldırdım. "Gel."

"Ne oluyor burada?" Dedi Deniz elindeki dosyalarla içeri girerken. "Ares, Alçin'e evlenme teklifi etmiş." Dedi Yağmur heyecanla. "Evet biliyorum. Alya ile beraber seçtiler hatta yüzüğü." Alya'ya baktım. Gözlerini kısmış Deniz'e bakıyordu. "Sen mi seçtin bunu?" Başını salladı. Elimi çektim elinden. "Yeteri kadar incelemişsindir o zaman."

"Niye söylüyorsun?" Deniz gözlerini devirip yanıma geldi. "Şunların imzalanması lazımmış." Başımı salladım ve kalemime uzandım. "Gidip gelmek zor olmuyor mu böyle size?" Deniz, Yağmur'a baktı ve başını iki yana salladı. "Bugün buradaydım zaten. Işlere göre şirket değiştiriyoruz."

Onlar kendi aralarında muhabbet ederken imzalayacağım dosyalara odaklanmaya çalıştım. "Az sessiz olun." Diye çıkıştığımda hepsi susarken yeniden sayfalara döndüm.

"Şu maddeden emin misiniz?" Dedim işaret ederken. Gözlerini kısıp inceledi. "Onu Ares kabul etti diye biliyorum. Hisselerde bir sıkıntı oluyordu, o da böyle değiştirdi." Başımı salladım ve son kez göz gezdirip imzaladım. "Tamamdır."

"Akşam ne yapacaksınız?" Dosyayı uzatırken Deniz'e baktım. "Mekanların kontrolleri var, Ares ile onlara bakacağız." Kaşlarını çattı. "Emin misin?" Başımı salladım. "Hangilerine?" Arkama yaslanıp bir sigara yaktım. "Birkaç tanesini belirlemişti o sanki, sizin bakacaklarınızı söylemedi mi?" Başını onaylamazca salladı. "Bu adam niye böyle yapıyor ya?" Diye homurdanıp telefonu elime aldım. "Çıkalım mı hazırsanız?"

YİTİK CENNETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin