71. fejezet

342 13 14
                                    

A róka Hiroshi mögött lépkedett, sötétséghez szokott szemeit most kifejezetten bántotta az a kis fény is mi a hatalmas helyiségbe szűrődött

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A róka Hiroshi mögött lépkedett, sötétséghez szokott szemeit most kifejezetten bántotta az a kis fény is mi a hatalmas helyiségbe szűrődött. Félhomálynál viszont nem világosabb, és nem is szeretett volna jelen pillanatban ennél több fényt látni.

Hiroshi megállt, Naruto azon pillanatban megállt, ahogy gazdája is. Ekkor egy gyors körülnézés megengedett magának. A helyiség edzőpályaként szolgálhatott a fiatalok számára.

- Hiroshi-sama! - hajolt meg mélyen az ajtóban megjelenő bérgyilkos - Megtaláltuk! - adta a szűkszavú feleletet.

- Hívd Hisaét! - fordult el tőle és minden figyelmét Narutora szentelte.

A bérgyilkos amilyen csendben érkezett olyan némán távozott.

- Értéktelen vagy kis barátnőd szemében - felelte kíméletlenül.

A róka kifejezéstelenül nézett rá. Nem értette miről beszél.

- Nem jött el érted! - folytatta tovább gúnyosan - Barátodnak nevezed őt, de ő rád sem hederít, a kezeim között hagy elhamvadni téged. Sakura mégiscsak az én tanítványom - mosolyodott el sötéten - A vér nem válik vízzé.

A név hallatára tudata mélyén motoszkálni kezdett egy gondolat, de sehogy sem tudta összerakni a képet.
Sakura.
Ki lehet ő? 

A férfi mintha olvasott volna az erőtlen gondolataiban.

- Ő miatta kerültél ebbe a helyzetbe. Ő, aki először rád rakta ezt a láncot. Ő, aki elvette a szabadságod. - A kíméletlen és mérgezett szavak gyökeret vertek a tudatában.

Aki miatt szenved, aki miatt nap mint nap el kell viselnie a fájdalmat.

Sakura...

Megjegyezte a nevet. És amikor eszébe jutott vicsorogni kezdett...

...

Hisae megkapta a következő küldetését Hiroshitól. Ő nem fog szégyent hozni, ahogy Sakura és Kazuki tette.  A mai napig nem fér a fejébe Kazuki árulása és bizonyos volt benne, hogy megbűvölték a fejét. Hiroshi örököse biztos nem tett volna ilyet magától, hisz olyan szorgalmasan készült a vezetői pozícióra.
Hisae maga is szorgosan készült a Hime posztra, míg azt egy rózsaszín fenevad el nem orozta előle. Bár ne jött volna soha ide az a korcs. Akkor még minden a legnagyobb rendben lenne. Kazuki és ő már rég összeházasodtak volna és átvették volna az alakulat vezetését.
Majd kitalál valamit, hogy Kazukit ne kelljen kivégeznie. Valahogy meg fogja enyhíteni azt a sziklát mi Hiroshi mellkasában dobogott.

Hisae arra számított volna, hogy a lány majd hanyatt homlok próbálja majd megmenteni a barátjának nevezett szörnyet, de inkább fülét-farkát behúzva eltűnt a nagyvilágban Kazukival együtt. A szája szélét harapdálta, ahogy elképzelte, hogy azok kettesben mit is csinálhatnak. A rémes gondolatoktól ki is serkent a vére olyan erősen harapott alsó ajkára.
Megtörölte a szája szélét. Most nem foglalkozhat ilyen problémákkal, a küldetésre kell koncentrálnia.

SasuSaku: A feledés homályaWhere stories live. Discover now