- Meglepetés! - ordította Deidara, ahogy Sakura bizonytalanul belépett az ajtón. A szőke eldurrantott egy trombitát, ami szalagokat és konfettit lövellt ki magából egyenesen rá. Sakura tudta, hogy ketten várják őt a bejárat mögött, de erre igazán nem számított.
A lampionokkal feldíszített szoba valósággal sokkolta őt.
- Mit ünneplünk? - kérdezte a lány, de addigra már Deidara átkarolta Sakura nyakát és befele húzta az ajtón, mielőtt meggondolhatta volna magát.
- Hidan tölts! - nyújtotta felé az üres szakés poharakat. Az ezüst hajú megtöltötte a kellemes nedűvel azokat, Deidara pedig egyet a lány kezébe nyomott.
- Az újoncok csatlakozását. Beavatási buli - kacsintott rá Hidan.
- Akkor feltétlenül szólok a savanyú arcúnak is, nehogy kimaradjon belőle - Sakura nem akart egyedül szenvedni. Egyetlen szórakozása, ha Sasuke is éppúgy átszenvedi ezt, mint ő.
- Nem-nem! - intett megállj Sakurának - Az Uchihák mind partirombolók. Nem éppen társasági lények - hárította el Deidara az ő ötletét.
Ebben egyetértett Sakura. Mind magának való.
- Akkor a Shunsei extagjára, Sakurára, aki mától az Akatsuki köreit színesíti! - emelte fel poharát a magasba, Hidan ugyanilyen lelkesedéssel így tett.
Sakura az áttetsző rizspálinka tükrén vizslatta saját arckifejezését. Életkedve valahol a béka feneke alatt volt, de ha ez kell, hogy befogadják őket, akkor az Uchiha helyett is lesz partiarc.
- Jó piára sosem mondok nemet - emelte fel lelkesen poharát Sakura.
Ekkor még Deidaráék nem tudhatták, hogy micsoda ivótársra tettek szert. A lányok köztudottan nem bírták az alkoholt és Deidara pontosan erre a tévhitre alapozta a tökéletesnek hitt tervét. Hidannal teljesen leitatják a lányt és a magatehetetlen Sakurát, majd szépen a szobájába viszi és elégtételt vesz sérelmeiért.
A terv ott bukott el, hogy Haruno Sakurát kiképezték a mértéktelen alkohol tolerálására is.A poharak folyamatosan ürültek, Hidan pedig lelkesen töltött újra. A hangulat egyre oldottabb lett, Sakura beszólásai egyre csípősebbek lettek, a férfiak pedig hangosan röhögtek rajta. Hidan kifejezetten élvezte a szőkére tett találó megjegyzéseket, azt pedig még jobban, hogy Deidara terve összedőlni látszik.
Csak azért segített feldíszíteni a szobát, mert töménytelen piálást ígért neki és jó szórakozást.Részéről ez teljesült is.
Azonban tettestársak révén próbálta menteni a menthetőt és elhatározta, hogy tesz egy próbálkozást összehozni Deidara estjét.
- Mondd, Szépségem mi az eseted? Férfiak terén - pontosított Hidan. A smaragdok huncut fénnyel csillantak felé.
Deidara agyáról felszállt félig a részegség köde, így akcióba lépett. Átkarolta a lány nyakát, másik kezével a combját kezdte simogatni. Feje Sakura vállán pihent, arcára az alkohol piros pozsgás rózsákat vetett. Lehelete tömény volt a szakétól.
Sakura az érintésre a mellette ülő szőkére pillantott.- Még mindig a férfiakat szeretem - búgta Sakura a szőke fülébe. Hidan szinte ordított a röhögéstől, imádta az új lány stílusát. Kisame volt a háromfős társaságuk lelke, de Sakura is megállta a helyét. Már nem is sajnálta a kék bőrű társát.
Sakura lehámozta magáról Deidara karjait és kihívóan szemügyre vette az ezüst hajút.
- Te már inkább az esetem vagy. Azonban Jashin hívőként nem akarok veled összegabalyodni - magyarázta, szemében ugyanaz a lenéző pillantás volt felfedezhető, amivel Peint felbosszantotta. Hidan nem dühödött fel a lesajnáló tekinteten, inkább valami izgatottság lett rajta úrrá.
ESTÁS LEYENDO
SasuSaku: A feledés homálya
FanficHaruno Sakura létezését mintha kitörölték volna Konoha lakóinak az emlékezetéből. Uzumaki Naruto három év után hazatért az edzéséről, egyedül csak ő emlékszik a lányra. Hiába bizonygatja az igazát a barátainak, a többiek őrültnek titulálják őt. Eg...