72. fejezet

333 17 6
                                    

Hanako városát nem sokkal éjfél előtt érték el, amikor is az idő már az utazáshoz egész kellemesnek bizonyult. Az őrök kijátszása gyerekjáték volt számukra és a szállásszerzés is két Uchihával a csapatban.

Minden simán ment eddig.

A csapat két részre oszlott. Itachi, Sakura és Kazuki képezte az elsődleges vonalat, míg a másodlagost a Taka csapata jelentette. Sakura mindenképp a közelében akarta tudni Kazukit, hogy még véletlenül se kezdjen magánakcióba, de Sasukéval összerakni meg nem lett volna célszerű. A két alfahím kakaskodása az őrületbe kergette volna.

A Haruno minden eshetőségre felkészült, vagy békés módszerrel vagy erőszakkal de el fogja nyerni a Kazekage támogatását. Gaara és kísérete reggel fogja elérni a várost azt az időt pihenéssel fogják eltölteni. Sakura még lefekvés előtt a város térképét nézegette és minden menekülő útvonalat memorizált.

A hajnal hamar bontogatni kezdte szárnyait és Sakura már a terv szerint helyi viseletben beleolvadt felverődött tömegbe. Fehér kapucniját az arcába húzta és a helyiek között elvegyülve várta a kage parádés bevonulását. A Haruno fél szemét egy varjún tartotta mely a pálmafa széles levelei között húzódott meg a hőség elől. Itachi idézett madara volt, azzal tudatta ha tiszta már a levegő. Sasukéék épp a gyűlés helyszínére lopakodnak be és biztosítják a terepet a kellemes elbeszélgetéshez.
Ma a tárgyalóteremben nem Hanako gazdasági érdekei fognak előtérbe helyeződni, hanem Sakura kérése Naruto megmentésével kapcsolatban.

Sakura egy röpke villanásra figyelt fel szeme sarkából. Kazuki egy tükör segítéségével jelzett, hogy a Kazekage már a kapuban van. Elfordította tekintetét és sodródott tovább a tömeggel.

A varjú elszállt a pálmafáról.

Megvolt a második jel is.

Sasuke és csapata szintén sikerrel zárta a gyűlés terem átvételét. A többi most már az ő vállain nyugszik. Felverődtek a nyugati kapu irányából a dobok, a zene lassan ugyan, de közeledett hozzá. A lány macskaszemeit Sivatagi Gaarára vezette, kit a chuunin vizsga óta nem látott. Éppenséggel akkor próbálta őt megölni, de azóta jó útra tért. Naruto értelmet vert bele, mint sok mindenki másba is. Fiatalon vált kagévá, de az emberek már szerették, mintsem félték gyilkos hatalmát. Megtanulta kontrollálni erejét és a benne élő Egyfarkút egyaránt. Legfőbb támaszai a testvérei voltak, kik az elejétől fogva támogatták őt mindenben. Korához képest igen érett vezetőként viselkedett és sok erőfeszítés árán de a sivatagi városok virágozni kezdtek a munkássága alatt. Sakura tudta, hogy amíg Gaara lélegzik addig a nemzete lesz az első, de ha barátairól van szó, akkor azok kerülnek előtérbe.

Sakura csak Gaara jóhiszeműségében tudott bízni. Az egyetlen mi őket összeköti az Naruto.
Ez pedig elég indoknak kell lennie, hogy ne tagadja meg tőle a segítséget.

A varjú körözni kezdett felette.

Sakura elindult és ügyesen kimanőverezett a városi forgatagból. A madarat követve bejutott a hátsó bejárathoz, ahol az őrök békésen szunyókáltak hála Itachi genjutsujának. Sakura besétált a terembe, ahol már az őröknek öltözött társai várták. Tipikus sivatagi shinobik, kik arcukat fehér kendővel takarták el. Sakura magában megmosolyogta Sasuke bandita kinézetét, és azt is megjegyezte magában, hogy elég idegenül áll rajta a sivatagi fejpánt.

- Szép munka - sétált az ablakhoz és pillantása pont az épületből kilépő Karinra esett, ki szívélyesen fogadta a Kazekagét és beinvitálta őt - Az igazi móka pedig most veszi kezdetét - villantak magabiztosan a smaragdok a vörös hajú felé.

SasuSaku: A feledés homályaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora