22. fejezet

714 44 19
                                    

Elérte volna határait?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elérte volna határait?

Milyen naív volt, hogy azt hitte képes lesz hazavinni a barátait Konohába és minden olyan lesz, mint a régi szép időkben.

Hiábavaló volt Ero-senninnel az a sok edzés? Csak ennyire lenne képes? Tényleg nem tudja megakadályozni, hogy a szeme előtt kínozzák meg csapattársát? Ennyire szánalmasan gyenge lenne?

Mozdulj már! - adta ki folyamatosan a parancsot az izmainak, de a béklyó sziklaszilárdan tartotta őt. Lendült az ostor.

Végtelenül hosszú időnek tűnt, mire a szöges vég megfeszülve csattant volna a földön. Lassítva peregtek le a másodperc törtrészei a szeme előtt. Vére dübörgött a fülében, minden létező izmát megfeszítve sikerült kitörnie a béklyó fogságából. A lánc erejénél csak az akarata volt erősebb.

A csapás útjába állt, ami viszont őt találta el. Csillagokat látott az ütéstől, de lábait behajlította, fejét a padlóhoz érintette.

Engedelmeskedni fog, ha ezzel békén hagyja Sakurát.

Hiroshinak hányingere támadt ettől a jelenettől, viszont tudta hogyan kell az érzelmek útján irányítani kedvenc bábuit. Sakurát a rókával tartja sakkban, míg a rókát a lány megkínzásának lehetőségével. A közöttük levő köteléket gyengeségnek látta az idős férfi, de ebben az esetben pont kapóra is jött neki.

Sakura végre véghez viheti az évek óta dédelgetett álmait. Nem tartott attól, hogy megpróbálna megszökni, hisz Sakura okos teremtés volt. Tudta, hogy nincs számára menekvés, ráadásul még egy nyomós biztosítéka is akadt, hogy visszatérjen a bérgyilkosokhoz.

- Danzoutól vettelek meg, mint már tudod - nézett le a lányra - Engedélyt kapsz a bosszúálláshoz - Sakura szemei összeszűköltek a döbbenettől. Nem számított rá, hogy a mester ilyen könnyen elengedi őt. Hiroshi látta a zavarodottságot a lány szemeiben.

- Azt hitted, hogy szövetségesek vagyunk, igaz? - húzódott csúfos vigyorra a szája. A lány valóban ezt hitte - Nekem nincsenek szövetségeseim. Egyedül másztam fel a hatalmi piramis csúcsára. Én csak hasznot húzok a szövetségnek nevezett kötelékből. Danzouban már nem látok hasznot. Megöregedett. Gyenge lett. Épp ezért pusztulnia kell. Két hét múlva tálcán kell átnyújtanod a fejét. - Hiroshi ördögi kacagását visszhangozta az egész terem, Naruto pedig továbbra is mozdulatlanul meredt a földre.

Sakura tudomásul vette a parancsot. Nem kellett ecsetelnie férfinek, milyen következményekkel járna, ha a küldetést nem vinné sikerre.

Az ajtó kivágódott, Hisae jelent meg a csarnokban. Gúnyosan meredt a földön fekvő Sakurára, elégedettséggel töltötte el a látvány, majd illendően köszöntette a mestert.

- Mindent előkészítettem, Hiroshi-sama - hajolt meg újra.

Az idős férfi pedig hátat fordított Sakuráéknak, a hatalmas faajtó bevágódott a távozók háta mögött.

SasuSaku: A feledés homályaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin