Sakura ahogy elrugaszkodott a földtől, óriási porfelhőt kavart maga körül. Éjfekete szárnyával néhány csapással egy magasságba került az embertelen szörnyeteggel. Sakura tartotta a tisztes távolságot a pusztító aurától, pontosan tudta hol van a láthatatlan burok határa. A kard markolatára magabiztosan feszültek rá az ujjai, izgatottan várta az összecsapást. Közelharcos volt, de most távolsági támadásokra lesz szüksége.
Azok meg nem igazán voltak a tarsolyában. Ki kell találnia, hogyan tud közel kerülni hozzá úgy, hogy ne végezze ki egyből a szörnyet védelmező aura. A szörny kitátotta a száját és fekete energia gömböket kezdett lövöldözni a lány felé, aki játszi könnyedséggel kikerülte ki a csapásokat, azonban egyre távolabb került a lénytől. A szörny addig fog játszadozni vele, míg vissza nem alakul, és akkor búcsút inthet az életének. Alig néhány perce van kitalálni mégis hogyan győzze le ezt a nagyra nőtt szárnyas húsgolyót.
A hátsó táskájából tűt halászott elő, és chakrát áramoltatott belé. A lénynek hajította, de a fegyvert felfogta a burok.
Lepattant róla.
Sakura elraktározta magában ezt az információt. Az élő dolgokat elpusztítja az aura, de az élettelen csak lepattan róla. A szörny megelégelte az egy helyben lövöldözést, ezért megindult a félig átalakult démoni Sakura felé. A lány a sziget felé vette az irányt, oda akarta csalogatni a lényt, hisz nyílt terepen sokkal rosszabb eséllyel indul, mint ellenfele. Ahogy elrepült az erdő felett, a szörny pajzsa elhamvasztotta a fákat. A kis csapata felett is elrepült, az utolsó pillanatban tért ki az Uchiha tűzgolyója elől.
Ennek elment az esze?! – háborodott fel Sakura – Kis híján meg is ölhetett volna! – zsörtölődött magában.
A lény felordított a fájdalomtól, Sakura meglepetten nézett hátra. A támadás átment a pajzson.
Mégis hogy lehetséges ez? – morfondírozott, aztán meglátta, amit Sasuke előbb kiszúrt, mint ő.
Amint élő dologhoz ér a burok, annak határa megremeg. Elmosódik.
Sebezhetővé válik a szörny.
Sakura nem habozott sokáig, azonnal összeállt egy terv a fejében. Tett egy kört, majd éles szögben zuhanni kezdett Narutoék felé. Az Uchiha egy pillanatra elsápadt, ahogy realizálta a lány célpontját. Karin sikított, Suigetsu pedig hangosan röhögött, ahogy Sasuke a magasba emelkedett. Sakura karjai magabiztosan ölelték át a fiú derekát.
- Nem foglak leejteni - a démoni hangja ércesen csengett.
Sasuke nyugalmat erőltetett magára.
- Ajánlom is - tette hozzá a szokásos hűvösséggel - Mivel csak én tudom megsebezni a szörnyet, mivel nincsenek távolsági támadásaid - jegyezte meg epésen.
Sakura halántékán az erek kidudorodtak. Lazított az ölelésen, és hagyta kizuhanni a karjaiból a gúnyolódó ninját.Nem érdekelte, hogy mit is mondott fél perccel ezelőtt. Sasuke nem különösebben izgult, a lánynak muszáj lesz megmentenie őt, mert csak ő tud a szörnyben kárt tenni.
ESTÁS LEYENDO
SasuSaku: A feledés homálya
FanficHaruno Sakura létezését mintha kitörölték volna Konoha lakóinak az emlékezetéből. Uzumaki Naruto három év után hazatért az edzéséről, egyedül csak ő emlékszik a lányra. Hiába bizonygatja az igazát a barátainak, a többiek őrültnek titulálják őt. Eg...