A két fiatal egymással szemben ülve állt neki beavatásuk első feladatába. A körömlakk erős szaga csípte Sasuke orrát, szemét pedig kifejezetten bántotta a sötét szín a körmein. Kézfejét a lány a sajátjába vette és felvállalta a feladatot, hogy kifesti az ő körmét. Minden egyes mozdulatnál, amikor új réteget vitt fel teste irtózni kezdett a hideg festék érintésétől. Úgy érezte körmei nem kapnak elég levegőt. Ahogy társa befejezte a munkálatokat széttárt ujjakkal kellett rázogatni a kezét, hogy a lakk gyorsabban száradjon. Ez még a Sakura elleni vereségénél is megalázóbb volt számára.
Sakura magának is befestette a körmét, számára nem volt újkeletű a dolog. Néhányszor a küldetései megkövetelték az extravagáns külsőt, így a lakk használata nem volt idegen számára. Azonban el kellett ismernie, hogy az Akatsuki vezére igen okos volt amiért megkövetelte a praktikai cél végetti használatát. Kevesebb macera lesz eltüntetni a nyomokat kezük végéről.
Itachi némán figyelte a párost, Sasuke savanyú ábrázatán jól szórakozott. Pontosan így reagált erre ő is annak idején.
Konan tapsolt kettőt.- Ideje indulunk! - adta ki a parancsot.
Sakuráék talpra álltak és követték feletteseiket a széthúzódó bejárat előtt. Egyszerű barlangrendszernek tűntek a vájatok, azt leszámítva, hogy mindenhonnan fullasztó chakra áradt.
- Ritkán tartózkodunk mindannyian a rejtekhelyen, de így legalább mindenkit be tudunk egyszerre mutatni - A nő kezében origami madarak jelentek meg, majd egy kézjel formálása után elfújta azokat. Az origamik hevesen csapdosták szárnyaikat, majd a hátuk mögött eltűntek.
Megmutatták a közös helyiségeket, mint a mosdót és az étkezőnek kinevezett helyiséget. Zuhanyzó viszont nem volt, a barlangtól távolabb volt egy melegvízű forrás, ott lehetett mosakodni. A Gedo-mazohoz még nem vezették el őket, oda csak Pein engedélyével tudnak majd belépni. A túra végével újra az étkező felé vették az irányt, ahogy közeledtek a helyiség felé az idegenek chakrái úgy váltak egyre erősebbé.
Konan lépett be elsőnek, majd Itachi.
- Nem megölni őket - kiáltotta oda nekik köszönés helyett. Sakuráék egyszerre léptek be az ajtón, mindketten elég lazák voltak. Sasuke a szokásos nemtörődöm arckifejezését viselte, míg Sakura...
Csak adta önmagát.
Unottan mérte végig új társait, tekintetében ugyanaz a felsőbbrendű lenézés volt látható, amivel Peint is kifejezetten idegesítette.- Ezek lennének az új tagok, hmm? - mérte fel egy szőke hajú férfi őket legelsőnek. Markán a heg szétnyílt egy nyelv bújt ki onnan, megnyalva gazdája tenyerét - A fekete kiköpött olyan, mint te 'Tachi! - Sasuke legszívesebben bátyjára pillantott volna, hogy megnézze reakcióját a közvetlen hangnem végett, de nem tehette meg.
Mindenki őket figyelte, minden apró mozdulatnak jelentősége volt. Nem akarta azt a látszatot kelteni, hogy bátyja árnyékából néma bábuként meghúzódva szemléli csak őket.
Épp ezért előrébb lépett és hideg büszkeséggel bemutatkozott.
- Uchiha Sasuke! - hangjánál már csak a tartása volt büszkébb. Hűvös eleganciával szemügyre vette az Akatsuki tagjait.
- Le sem tagadhatná vérét - horkantott fel egy ezüstös hajú férfi - Habár engem a rózsaszín jobban érdekelne - arcára félelmetes mosoly költözött, szemeiben pedig ismeretlen eredetű gonosz fény villant.
Sakura tovább folytatta bicskanyitogató magatartását. Színpadiasan meghajolt mindenki előtt.
- A Shunsei extagja, Sakura! Pengetáncosként vagy Rózsaszín lidércként talán hallhattatok rólam. - Egyik szempárban sem gyúlt ki a felismerés szikrája, de ezen nem is csodálkozott Sakura - Akkor talán Sasori és Kisame gyilkosaként talán többet mondok el magamról - húzódtak kegyetlen mosolyra ajkai.
A hatás nem maradt el.
Döbbenet futott végig a tagokon, majd a szőke hangosan elnevette magát.
- Azt még elhiszem Cicám, hogy megölted Sasorit, de Kisamét... Kérlek hagyd a költői túlzásokat, hmm - legyintett lazán maga előtt.
Itachi ajkai mozdultak, de Sakura gyorsabb volt annál, minthogy a férfi fegyelmezze a szőkét. Egy szemvillanás alatt kirántotta pengéjét és a férfi torkának szegezte. A sérülései ellenére is jól mozgott.
- Utálom, ha sértegetnek - köpte fenyegetően - És Samehada sem viseli jól - hidegen szikrázott a szeme. A kard megremegett a kezében és felvette régi alakját.
A teremre szálló csendnek ólomsúlya lett. Mindenki ki kételkedett, azok számára világossá vált, hogy Sakura valóban igazat mondott. Tudták hogyan cserél gazdát a Samehada, így több kérdésük nem is volt. Harag viszont annál több...
A feszültség pattanásig feszült és a helyzetet a belépő főnök oldotta fel. Rinnegan szemeivel fagyosan felmérte a rendbontókat, majd kezét tenyerével előre kinyújtotta. A narancssárga hajú még meg sem nevezte a jutsuját, de Sakura a félelmetes qí energiaáramlásból következtetni tudott, hogy most azonnal ki kell térnie.Elugrott.
- Shinra tensei - a hely szűke miatt Sakura nem tudott elég távolra ugrani, így a jutsu széle elkapta, mely próbálta volna őt földre kényszeríteni. A szőke nem volt ilyen szerencsés, és ő azonnal a földön landolt. A makacs lány ellenállt a gravitációnak, a talpa alatt berepedt a padló. Pein kiterjesztette jobban az erejét, látni akarta hogyan hódol be neki, illetve le akarta törni a szarvát.
Sakura szája sarkából megeredt a vére. Büszkeségének, illetve makacsságának köszönhetően a jutsu a szervezetében belső vérzést indukált. Minél tovább ellenáll annál súlyosabbak lesznek a sérülései.
Azonban térdei továbbra sem hajlottak be.
Csak saját magának árt többet makacsságával, de ő nem adta fel elveit.
Elég gyötrelmes volt Hiroshi előtt behódolnia, a mostani fájdalom még meg sem közelítette azt. Nem akarta ugyanazt a szégyent átélni mit az elesettsége okozott neki. Egyszer már megtörték, még egyszer nem fogják!Háta megbicsaklott, a Samehadát a földbe szúrta és a markolaton támasztotta meg magát. Térde nem fog érintkezni a talajjal, még ha beledöglik is akkor sem fogja megadni magát. Talán másoknak nevetségesnek tűnhetett ez az elhatározás, de neki az életet jelentette.
Mindig is a makacs akaratának köszönhette a túlélését.
A testét leszorító nyomás hirtelen megszűnt, összenyomódott tüdeje fájdalmas légvétellel telt meg az éltető levegővel. Sakura nem sokáig élvezhette a pillanatnyi szusszanást, hisz Pein taktikát váltott.
- Bansho Tennin - Sakura teste egy pillanatra könnyű lett, ahogy a levegőbe libbent, majd szélvészként rántotta magához a férfi. A nyakánál fogva emelte a levegőbe.
Sakura gyűlölettel telve nézett le a férfi szemeibe.
- Elégedett vagy? - köhögte nehezen a kérdését, perifériájában már csillagok táncoltak. Pein erősebben szorított a nyakára.
Hiába kapta el, azt a mély megvetést nem tudta letörölni az arcáról. És ez nagyon bosszantotta.
Elengedte a lány, aki félig eszméletlenül zuhant a padlóra. Lassan felállt és leporolta a ruháját. Sérülései gyógyulásnak indultak, ami nem kerülte a férfi figyelmét. Aztán eszébe jutott, hogy Tsunade tanítványa a lány.
Talán mégsem lenne okos döntés gyorsan végezni vele. Egy szanitécre égető szükségük volt, hisz az egyik kulcsfontosságú tagnak ellátásra volt szüksége, még ha az illető nem is vette komolyan a baját.
Elkapta a lányról a tekintetét.
- Az új csapatfelosztás a következő. Sasuke te Sasori helyét veszed át, vagyis Deidara lesz a társad. Te pedig - nézett le újra Sakurára, Itachi pedig már előre tudta mi lesz - Kisame helyét veszed át és Itachi párja leszel...
Egytől tízes skálán vajon Sasuke mennyire örül ennek? 🤣😎
ESTÁS LEYENDO
SasuSaku: A feledés homálya
FanficHaruno Sakura létezését mintha kitörölték volna Konoha lakóinak az emlékezetéből. Uzumaki Naruto három év után hazatért az edzéséről, egyedül csak ő emlékszik a lányra. Hiába bizonygatja az igazát a barátainak, a többiek őrültnek titulálják őt. Eg...