21. fejezet

693 43 27
                                    

A környezete homályossá vált körülötte, a jelenlévők alaktalanná torzultak a szemében

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

A környezete homályossá vált körülötte, a jelenlévők alaktalanná torzultak a szemében. Tagjai üvöltöttek a fájdalomtól és így a földre kényszerítve igencsak megérintette a halál gondolata. Vörös mancsok szorítottak le őt a sziklás talajra és éles karmok szegeződtek a nyakához. A küzdelem pora rég elült, a harc kettejük között elég egyoldalúra sikeredett.

Már megint vesztett egy újabb csapattársa ellen. Először Sakura, és most Naruto tiporta földbe.

Tényleg nem fejlődött volna a három év alatt egy cseppet sem?

A szörny kitátotta a száját, lecsepegő nyála savként roncsolta az ingjét és égette le a bőrét. Csendben tűrte a maró fájdalmat, nem akart ennél is több gyengeséget mutatni. Elbukott.
Utálta beismerni, de ha őket nem tudta legyőzni most, akkor Itachi ellen esélye sem lenne jelen állapotában, sem kipihent formájában...

Meghallotta a bijuu bomba jellegzetes hangját.

A sorsa az lenne, hogy itt pusztuljon el ilyen szánalmas körülmények között?

- Elég! - a jég metsző fagyosságával hangzott a parancs Sakura szájából.

- Pedig most jött volna a legizgalmasabb rész - elégedetlenkedett Kazuki - Habár Orochimaru nem lenne túl boldog, ha a kis gazdatestének csak a hamvait tudnánk elküldeni - mérte végig megvető pillantással az Uchihát. Fel akart volna állni, de nem tudta küzdésre bírni a testét. Nem maradt több ereje.

Sakura nesztelenül suhant eléje, megmarkolta Sasukét a hajánál fogva.
- Ostoba, szánalmas teremtés - fúrta a smaragdokat az ónixokba - Nem győzhetsz ellenünk - suttogta a kíméletlen igazságot a lány. Sasuke ellenszenvvel próbálta palástolni a szégyent, amit érzett saját gyengesége miatt. Erősebbé kell válnia.

A rózsaszín ajkak gyorsan és némán peregtek néhány centiméterre tőle. Sasuke szeme kitágult a döbbenettől, ahogy felfogta az elhadart szavak értelmét, majd ütés érzett a nyakán. Sakura meggyötört arca volt az utolsó amit látott, mielőtt a világ sötétségbe borult volna előtte.

" Ha érdekel az igazság Itachiról legyél egy hét múlva A Kék-folyó forrásánál" 

....

A férfi szálkás izmaira ráfeszült a fekete kimono, ujjaival az ősz szakállát húzogatta. Elégedett vigyor terül szét az arcán, a sebhelye még ijesztőbbnek hatott, ahogy még több barázda jelent meg körülötte. A két fiatal tisztelettudóan térdelt az idős ember előtt.

- Szép munka volt - szólalt meg kimérten, miközben tekintetét le sem vette az új, gyönyörű játékszeréről. A róka vérvörös színe teljesen elbűvölte őt, magával ragadta az újonnan szerzett hatalom mámora - Fekszik! - adta ki a parancsot, de a szörny rá sem hederített. Sziklaszilárdan állt Sakura mellett.

SasuSaku: A feledés homályaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin