A csoport szeme egyként vetült a lány alakjára.
- Tűz - ismételte meg elhalóan Sakura, miközben próbált úrrá lenni keze remegésén - A sors szándékosan szórakozik velem! - szorult most már ökölbe a keze. Félelme dühbe csapott át - Évszázadok óta egy tűzhasználója nem volt a klánomnak. Generációkon át nem specializálódott a chakránk. Nyilván nekem kellett a kivételnek lenni - bosszankodott hangosan.
Kazuki viszont nem értette a lány kiakadását, egyáltalán nem volt jártas a chakra világában. Itachi észrevette ezt és hangos magyarázatba kezdett.
- Mivel Sakura chakrája tűz típusú, így ellentétes elemet nem tud idézni. A kardját vízjutsukkal lehetne még erősebbé tenni, amit csak akkor tud kihasználni, ha van a környéken víz. Itt a sivatagban pedig elég korlátoltak a lehetőségek.
- Viszont tűz elemű jutsukat akkor tud tanulni, nem? - kérdezte a bérgyilkos.
- Elméletileg nincs akadálya - felelte Itachi helyett Sakura üveges tekintettel - A gyakorlati problémát... pedig leküzdöm - adta meg az elhaló feleletet. Arca újra kimért, távolságtartóvá vált - Nincs értelme tovább maradnunk, indulhatunk az oázis felé.
Az oázisban tervezték átvészelni a következő nap forróságát, aztán éjszaka onnan indulnának tovább az eredeti úti céljuk felé.
- Ha jól haladunk, akkor még a délelőtt odaérhetünk - fordított most már hátat Sakura a társaságnak és megindult a táskája felé, hogy összepakoljon.
Sasuke a szeme sarkából követte a lány mozdulatait. Szerette volna megvigasztalni, de nem tudta mit is mondhatott volna neki ebben a helyzetben. Némi segélykérő pillantást vetett Itachi felé, ő biztos tudná mit kellene mondania, de bátyja csak megingatta a fejét.
Most ne. - jött át a néma üzenet.
Néha a csend jobban segít feldolgozni egy helyzetet, mint a vigasztaló szavak. Sakurának nem vigasztalásra volt szüksége, hanem teret kellett adnia a száguldozó gondolatainak és feldolgozni a helyzetet ránézve.
Tragédiaként élte meg az igazság első perceit, de lehet mégsem olyan végzetes ómen a tűzstílus. Ha le akartja győzni az iszonyát akkor nem is kaphatott volna jobb lehetőséget ennél. A marcangoló lángoktól van esélye elfutni, de önmagától nem tud.
Előbb-utóbb rá lesz kényszerítve a tűz használatára, így pedig a félelmét is fokozatosan le fogja tudni győzni.A vízjutsu tanárát le kell cserélnie egy tűzjutsura specializálódottra. Még szerencse, hogy épp ketten is akadnak a csapatban, akik mesterien bánnak a pokol lángjaival. Habár mindkettejük megégették őt, így teste ösztönösen fog cselekedni, amikor tűz technikákat fog tőlük ellesni.
Azonban már volt annyira bölcs, hogy tudta az élet ott tesz keresztbe ahol csak tud, így kénytelen belenyugodni a helyzetébe.
Cuccait gyorsan elrakta a táskába és könnyed mozdulattal a hátára vetette. A Samehadát felcsatolta oldalára és indulásra készen állt. Arcáról már elpárolgott a düh és már azon gondolkozott, hogy az oázis területén neki is kell állni az edzésnek. Itachit fogja megkérni, hogy segítsen neki, ugyanis ő... habozás nélkül felgyújtotta. Az emlék hatására megborzongott.
Sasuke túl óvatos lenne vele szemben, az ifjabb Uchiha nem akart neki fájdalmat okozni és most nem finomkodhatnak amikor nemcsak Naruto életéről volt szó, hanem a sajátjukéról is. Ráadásul Sakura sem akarta olyanra kényszeríteni Sasukét, amit nem akart volna.E szempontból jobb választás lesz Itachi tanárnak.
Sakura a társaságra pillantott, akik szemük sarkából az ő mozdulatait lesték.
ESTÁS LEYENDO
SasuSaku: A feledés homálya
FanficHaruno Sakura létezését mintha kitörölték volna Konoha lakóinak az emlékezetéből. Uzumaki Naruto három év után hazatért az edzéséről, egyedül csak ő emlékszik a lányra. Hiába bizonygatja az igazát a barátainak, a többiek őrültnek titulálják őt. Eg...