27. fejezet

710 40 18
                                    

Tudta, hogy mondania kellene valamit, de a szavak cserben hagyták, ahogy az előtte guggoló fiút nézte

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tudta, hogy mondania kellene valamit, de a szavak cserben hagyták, ahogy az előtte guggoló fiút nézte. Egy érzés marta belülről, szemét csípni kezdte a felgyülemlő meleg folyadék.

- Baka!  - lehelte ösztönösen, majd eltávolodott Sasukétól.

Elfordult, karjával megtörölte arcát, hogy rendbe szedje arcának vonásait. Sasuke viszont elcsípett a lány arcán egy kósza könnycseppet legurulni. Amint újra felé fordult, a könnynek már leghalványabb nyoma sem volt az arcán.

- Valóban az oldalamon akarsz harcolni? - tette fel a rózsaszín hajú komolyan a kérdését. Sasuke elszántan nézett a szemeibe, nem volt szüksége szavakkal kifejezni az elhatározását. - Hát legyen! - egyezett bele megadóan - Ha a második nap végén képes vagy legyőzni, velem tarthatsz. Ellenkező esetben Danzou megölése után elválnak útjaink - Sakura a kezét nyújtotta az alku megpecsételéséhez.

Sasuke elég fairnek találta az üzletet, így elfogadta a lány kinyújtott jobbját.

- Alapállás! - utasította keményen a fiút, aki azonnal felvette a kívánt pozíciót. Tudta, hogy a lány nem fogja kímélni, sokkalta keménykezűbb lesz vele.

Ez már nem edzés többé.

Ez kiképzés.

- A játszadozásnak vége. Ugyanazon módszerekhez folyamodok, mint amiben engem is részesítettek. Brutális, de célravezető - Sakura szintén alapállásba állt, katanája markolatára feszültek az ujjai - Már láttad mire vagyok nagyjából képes - hatásszünetet tartott - Azonban nem láttál még mindent! - húzódott magabiztos mosolyra a szája.

Sakura lehunyta a szemeit és várt. Sasuke feszülten figyelte a legapróbb rezdülést is, de a lány mozdulatlan volt akár az éjszaka csendje. Egy lágy szellő támadt, mely lesodort pár falevelet a közeli fák ágairól. Sakura továbbra is lehunyt szemmel kirántotta a fegyverét a hüvelyéből és a levegőbe szökkent. Sasuke szemében felizzott a Sharingan, hogy nyomon tudja követni a lány mozdulatait.

A kard szinte életre kelt a kezében, míg ő maga kecsesen táncolt a lombkoronák magasságában. A penge alig hallhatóan suhanva szelte át a levegőt, nyomában a levelek precíz vágások mentén elnegyedelődtek. Sasuke nemcsak elképesztőnek találta a lány mozdulatait, hanem igen gyönyörűnek is.

Sakura lehunyt szemmel képes volt arra, amit ő csak a Sharingan használatával lenne képes elsajátítani.

- Már beszéltem neked a qi energiáról - folytatta tovább Sakura - Sokkal pontosabb képet ad, mint a chakra. Az érzékelésével képesek lehetünk precíz és elegáns vágások kivitelezéséhez vagy... - fogást váltott, a lány aurája megváltozott.

Sasuke ösztönösen hátrább ugrott a fenyegető pusztítást megérezve.

A következő pillanatban a lány elrugaszkodott, a talaj berepedt a talpa alatt. Egy határozott vágás, mely süvítve száguldott előre, nyomában több százéves fa hasadt ketté és dőlt ki hatalmas robajjal megtörve ezzel az éjszaka csendjét.

- Vagy ilyesféle pusztításhoz - felelte egy elégedett félmosollyal az ajkain. A válla felett nézett vissza az elképedt Uchihára. Sakura egy elegáns mozdulattal a hüvelyébe tolta a kardot, majd lecsatolta magáról a fegyvertartót.

Amilyen kecsesen tette el a katanát olyan hanyagul ejtette le a földre.

- Gyere! - állt alapállásba Sakura, éles penge helyett pedig öklét készülte fegyverként használni - Megmutatom mire képes a qí! - folytatta tovább, ahogy meglátta az értetlenséget a fiú arcán.

Sasuke félretette az aggályait, megbízott a lányban. Saját kardját kivonva rontott Sakurára, kinek arcán csak egy ijesztő, fölényes vigyor terült szét.

...

A brutális szó csak egy igen enyhe megközelítés volt, amit Sasuke az elmúlt órákban átélt. Még szerencse, hogy Sakurának voltak gyógyítóképességei, különben elég hamar a kidőlt fák sorsára jutott volna. A határozottsága nagyobbnak bizonyult, mint a fizikai terhelhetősége, de lelkesedése nem hagyott alább. Újra és újra felállt, próbálta eltalálni Sakurát, de ő játszi könnyedséggel tért ki a támadásai elől.

- Valami támpontot adhatnál igazán - támaszkodott meg a földön Sasuke. A kiképzője csak egy lemondó sóhajt hallatott.

- Neked kell rájönnöd. Neked kell érezned a Sharinganod nélkül! - ismételte el már a nap folyamán harmadjára.

- Lássam azt, ami láthatatlan és érezzem azt, ami érezhetetlen - dünnyögte morcosan Sasuke.

Sakura lehunyta a szemét, és azon törte a fejét, hogy milyen instrukcióval lássa el az Uchihát. Egy pillanat alatt megvilágosodott mit kell tennie. Kinyújtotta a jobb karját, a kezét bevonta a chakrája és fényes penge alakot öltött.

- A koncentrált chakrát még a hétköznapi emberek szemei is képesek érzékelni, a qit azonban csak a kiváló chakrakontrollal rendelkezők. Te a Sharingannal képes vagy látni a qit, de az hamar kifárasztana téged. Természetesnek kell lennie, éppúgy mint a chakra érzékelésének. Mit látsz Sasuke? - Sakura még sosem beszélt hozzá huzamosabb ideig ennyit, ami kicsit meg is lepte a fiút, de hamar észhez tért.

- Egy harminc centis chakra pengét - felelte, tekintetét egyszer sem vette le a lány kezéről.

Sakura arcán egy izom sem mozdult, továbbra is ugyanazzal az arckifejezéssel fürkészte a fiú arcát.

- Csak ennyit? - semmi rosszallás nem volt a hangjában, de Sasuke mégis sértésnek vette - Láss a dolgok mögé! - utasította határozottan.

Sasuke fókuszált. A zöld chakra egyenletesen áramlott a lány kézfeje körül, észre sem vette, hogy a Sharinganja időközben aktiválódott. A vérörökségének hála realizálta, hogy nemcsak egy penge rajzolódott ki előtte, hanem egy sokkal hosszabb és veszedelmesebb fegyver. Sakura katanájának hű másolata halvány fénnyel vibrált a levegőben.

- Elképesztő - suttogta maga elé, miközben a vörös fény kihunyt a szemeiben.

- A qi amolyan észrevehetetlen és sokkalta finomabb chakra úgymond. Természetesen a szigeten levő szörny qi energiája tömörebb volt és pusztítóbb is. A qi egy veszedelmes fegyver is tud lenni, ha nem uralod kellőképp akár meg is tud ölni - magyarázta a rózsaszín, az energia pengéket viszont nem tüntette el - Nem a qi használatára akarlak megtanítani, mert arra nincs időnk. Azt akarom, hogy legalább érzékelni tudd a Sharingan nélkül is. Ha ez nem megy a legkisebb esélyed sincs túlélni Hiroshi ellen - Sasuke felállt, sajgó izmai tiltakoztak minden megtett mozdulat ellen. Azonban muszáj volt erőn felül küzdenie, át kell tudnia lépnie ezt a határt, ha már Sakura megszavazta neki a bizalmat.

Sakura látta az eltökéltséget lángolni a fiúban. Sakura saját magát látta benne, amikor Hiroshival nézett ő maga farkasszemet az embertelen és könyörtelen edzések alatt.

Most már értette mit látott Hiroshi akkor benne.

Azon viszont eltöprengett, hogy miért akarta oly nagyon kiirtani a Tűz akaratát belőle...

Egy kis szösszenet, ígérem hamarosan elérünk már Konohába is 😂

SasuSaku: A feledés homályaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora