Uchiha Itachi ügyesen semlegesítette az útjába eső qí csapdákat. Öccse jobb volt a természeti energia érzékélesében mint ő, de Sakura elég intenzív edzésben részesítette őt is az elmúlt napokban.
Figyelmeztetnie kell Konohát és a megfelelő időben bevonni őket a harcba. Egyértelműen Naruto miatt voltak itt, de ha a saját szökevény shinobijait is megtalálják, akkor kő kövön nem marad. Meg kell találnia a másoló ninját, általa eljuthat az információ a Hokagéhoz.
Itachi rögtön bele is botlott az első őrszemekbe. Nem titkolta el a jelenlétét, azt akarta, hogy minél előbb észrevegyék.
Zöld villanást látott a perifériáról és egy nagyon erős rúgást blokkolt a karjával. A támadás ereje viszont lerepítette őt az ágról.
- Nem harcolni jöttem - jelentette ki hidegen.
A furcsa frizurájú srác támadóhelyzetben várta a következő lépést. Itachi nem érzett erős kisugárzást a zöld ruhásból viszont a fizikai erejét nem szabad lebecsülnie. Egy taijutsu specialistával van dolga.
- Uchiha Itachi - hangzott a háta mögül a neve. A válla felett ránézett a határozott és nemes megjelenésű Hyuugára.
Sosem kedvelte őket, mindig csak a saját klánbéli dolgaikkal voltak elfoglalva és arrogánsan viselkedtek a közemberekkel.
Habár ebben a hatalommániás Uchiha klán sem volt jobb.Még egy jelenlétet érzett vele szemben, egy barna hajú lány állta el az útját, kinek háta mögött egy hatalmas tekercs lógott. A kezében egy hosszú botot forgatott.
- Az igazi csata nem itt folyik, hanem pár mérfölddel odébb. Naruto barátotokat ott fogjátok találni - Lee meglepődött, amiért Itachi tudott a céljaikról.
- És akkor te mit keresel itt? - kérdezte Neji - Nem a kyuubi után kellene koslatnod?
- Már nem vagyok az Akatsuki tagja. Hívjátok ide Kakashit és bizonyítani tudja az igazam.
- Nem fogunk úgy ugrálni, ahogy te fütyülsz! - állt most már Tenten is támadó helyzetbe.
Miért van körülvéve mindig öntörvényű és makacs emberekkel?
- Tudjuk mit tettél a múltban - kezdett bele hidegen Neji, Itachi lehunyta a szemeit. Erre most tényleg nincs ideje - És azt is, hogy küldetést hajtottál végre - folytatta a Hyuuga, amire az Uchiha szemei kipattantak. Meglepte, amiért mások is tudták róla az igazat.
- Miután Sasukéék végeztek Danzouval kiderült az igazság rólad - szegezte a botját Tenten az Uchiha felé - Viszont azt nem tudjuk, hogy melyik oldalon állsz biztosra.
- Tetteim mindig Konoha javait szolgálták - mondta higgadtan - Száműzöttként az Akatsukihoz csatlakoztam és számtalan bűnt elkövettem. A bűneim súlyát életem végéig cipelni fogom, de Sakura okot adott az életre. Élnem kell, hogy jóvátegyem a bűneimet. Két választásotok van. Vagy segítetek a csatában és megmenthetjük közösen akiket szeretünk és megszabadítjuk a világot egy fanatikustól vagy harcolhatunk egymással eltérő ideológiai nézetünket harsogva és egy szemvillanás alatt véget érhet az életetek.
Mindannyian tudták, hogy mennyire veszélyes ellenfél Itachi. Tenten és Lee Neji válaszára vártak. A hosszú hajú fiú nem sokat gondolkodott.
- Elől mész - vetette oda neki és immáron négyen indultak el a Hokage iránya felé.
...
Haruno Sakura köpött egyet, törött karjában enyhült a fájdalom, viszont mozgatni még mindig nem tudta. Elég chakrát lopott már az Uzumakitól, hogy felálljon.
Nem vette észre, hogy Karin szisszenve kapott a karjához, ahol ő megharapta. Nem láthatta az égési sérülést mit ő okozott, hisz tekintetét a legmagasabb fán álló szörnyetegre vetette.
CZYTASZ
SasuSaku: A feledés homálya
FanfictionHaruno Sakura létezését mintha kitörölték volna Konoha lakóinak az emlékezetéből. Uzumaki Naruto három év után hazatért az edzéséről, egyedül csak ő emlékszik a lányra. Hiába bizonygatja az igazát a barátainak, a többiek őrültnek titulálják őt. Eg...