111. fejezet

40 8 5
                                    

A napok lassan vánszorogtak előre Sasuke számára. Szerelme eltűnt a sivatagi forróságban, és sehogy sem képesek előrébb jutni a nyomozásban.
Megakadtak.

Az elmúlt napok viszont nem teltek el eseménytelenül. Többen csatlakoztak a kereséshez, mint például Kakashi Konohából és Hisae a keleti kontinensről. Hisae részletesen elmesélte az egy éve megkezdett utazásuk viszontagságától kezdve a hatalomra kerülésük összes pillanatát. A lány múltjának feltárása legalább elvonta Sasuke figyelmét az eredménytelen nyomozásukról.

Sasuke számára már megszokottá vált, hogy az utóbbi napokat az üvegmonstrumnál kezdte. Meglepetésére most társasága is akadt Temari személyében. Csak egy fejbiccentéssel köszöntötték a másikat. A szőke lány szeme megakadt Sasuke nyakláncán.

- Megnézhetem? - kérdezte meg Temari, mire Sasuke kimérten bólintott.

A homokrejteki lány közelebbről szemügyre vette a medált.

- Hasonló volt ahhoz az amuletthez, amit Sakura adott nekem - Temari elhallgatott egy pillanatra - Amikor összetörtem, akkor Sakura percek alatt ideért a keleti kontinensről.

- Azt hiszed nem fordult meg a fejemben? - tette fel a kérdést Sasuke - Sakura egy másik dimenzió rabja. Nem hiszem, hogy működne.

Temari meg tudta érteni Sasuke óvatosságát a nyakláncával kapcsolatban. Ez az egyedüli mely összeköti őket és nem szalajthatják el az egyetlen esélyüket pusztán elméleti feltevésre.

- Azonban az észrevettem, hogy ennek a közelében melegebb a medálom - magyarázta Sasuke az utóbbi napok észrevételét.

- A hullám tetejéről tűnt el Sakura. Lehet, hogy nem is másik dimenzióban van hanem az üvegbe van zárva?

- Sakura-hime nincs az üvegben. Ezt bizton állíthatom - jelentette ki a hirtelen megjelenő Hisae.

Az egyre melegedő reggel zizegő életét egy papírhasadásra emlékeztető hang zavarta meg, ami az ég felől jött. Temariék egyként kapták fel a fejüket és azonnal fegyvereiket előrántva várták, hogy a borzalmas gyűlölettel teli chakra tulajdonosa előkerüljön a hasadék mögül. A hasadék  kiszélesedett és jelenlétét nem rejtve megjelent Obito és bezárult mögötte az átjáró. Narancssárga maszkja nem rejtette már el a sebhelyes arcát. A férfi vöröslő Sharinganjai azonnal kiszúrták a támadásának célpontját. Ez az egyetlen esélye, hogy felébressze újra a lányban a lángokat, amellyel képes lesz visszahozni szerelmét.

A falu központi épületében, ahol Kakashi, Itachi és Gaara tartózkodott a kíséretével, ők is azonnal megérezték, hogy újabb támadás érte Homokrejteket. Gaara azonnal a legmagasabb készültségi szintet rendelte el és amíg a shinobik, illetve lakosok sorait rendezte, addig Itachi és Kakashi a falu határa felé vették az irányt.
Obito megérezte egykori csapattársának kellemetlen chakráját közeledni feléjük. Kelletlenül elhúzta a száját, nem számított rá, hogy Kakashi Homokrejtekben lesz. Ráadásul Uchiha Itachi kíséretében érkezik, aki még számára is problémás alak. Nem sokat gondolkozott, muszáj lesz lefoglalnia őket.
Megharapta az ujját, hogy idézést hajtson végre, viszont Uchiha Sasuke gyorsabb volt nála. Habozás nélkül magára öltötte a Susanoo páncélját és a férfi felé vette az irányt.

- Hol van Sakura? - kérdezte vérfagyasztó hangon Sasuke. A medálja szinte izzott a bőrén, ahogy a férfihoz közelebb ért.

Obito csak cinikusan elmosolyodott és csettintett egyet.

- Ott ahova a kezed soha nem fog elérni! - Egy vékony hasadék keletkezett, amelyen keresztül Sasuke láthatta odaát a szerelmét. A tehetetlen düh elöntötte vénáit, ahogy meglátta a lányon az ismerős külsérelmi nyomokat. Fájó és kellemetlen emlékeket ébresztett Sasukéban a tűzmarta lány látványa.
Sakura a viszontlátástól egy pillanatnyi megkönnyebbülést érzett, de azonnal elhessegette a pillangókat a gyomrából. A Haruno magabiztossággal fűtve az öklét az átjáróhoz emelte, Sasuke pedig megértette az üzenetet.

Le fogja győzni Obitot, Sakura hisz benne! Ez pedig erőt adott neki!

Obito egy pillanatra a szeméhez kapott. Kakashi a közelben járt már, aki szintén hasonló fájdalmat érzett a szemgolyójában.
Ez a pillanatnyi habozás azt eredményezte, hogy a lányok is fel tudták venni a pozíciójukat és támadásnak tudtak lendülni. Hisae felmászott az üvegmonstrum tetejére és a láthatatlan qí fegyvereit vetette be, amit Obito könnyedén ki tudott védeni a különleges képességének hála. Ismerte a fekete hajú lány idegen földi technikáját, az ő harcstílusát is megfigyelte az egy évvel ezelőtti csatában. Az összes fegyver áthaladt a testén, sérülést nem okozva neki. Temari pedig a földről indított egy hatalmas forgószelet a legyezőjének segítségével. A szőke lány minden frusztrációját beleadta a támadásba, hisz Sakura az ő hibájából került bajba.
Törleszteni fogja az adósságát neki!

Sasuke észrevette, hogy a férfi alakja egy pillanat erejéig vibrálni kezdett és a ruháján keletkezett egy szakadás.
Tíz másodpercig tudja anyagtalan formáját megőrizni a férfi. Sasuke támadt a Susanoo pengéjével, amit Obito a saját Susanoo bordáját felöltve védett ki, viszont a csapás erejétől a földre zuhant. Az alvadt vért elkente a hüvelykujján és gyors kézjeleket követően befejezte az idézést.

Mire a forgószél elállt egy gigantikus amorf faszobor jelent meg kezei alatt.

...

- Mi az? - kérdezte Sakura, ahogy porfellegen keresztül vizslatta a hatalmas árnyat.

Konan arca elsötétült a lány kérdésére. Pontosan tudta milyen pusztító katasztrófával állnak szemben.

- A Gedo mazo. Ebben tároljuk a bijuuk összegyűjtött chakráját, amiért az évek során oly keményen küzdött az Akatsuki. Obito pedig pont elfecsérelni készül, még közel sem tökéletes. 

- Nem szereztétek meg az összes bijuu chakráját. A nyolc és kilencfarkú biztosan hiányzik még a repertoárotokból.

- Valóban. Viszont ez nem akadályozza meg a gedo mazo átalakulását a tízfarkúvá. Egy amorf agyatlan szörnyeteggé alakul, mely hét bijuu gyűlöletét hordozza magában. A Shukaku képes volt magában majdnem elpusztítani Homokrejteket, szerinted hétnek az erejével mire nem lesz képes? - A kékhajú nő szavai sötét képet festettek Sakura elé.

Tennie kell valamit, de gyorsan!

Mégis mire képes az ereje nélkül egy másik dimenzióban hagyva?

...

A sivatagi hőmérséklet mintha pár fokkal visszaesett volna a faszobor megjelenésére.

- Kioldás! - A férfi határozottan formálta a kioldó pecsétet, amelynek hatására a tízfarkú vázában levő tetemes chakra végre valahára felszabadult. Sötétvörös chakraoszlop lövellt ki az ég felé, a tömény chakrafelszabadulás miatt a föld is beleremegett a homokrejtekiek talpa alatt.

Mindenki a faluból az ég felé tapasztotta a tekintetét. A vörös fény lassan elhalványult, viszont a tűző napot nem láthatták a lakosok, ugyanis egy torz szörnyeteg vetett árnyékot Homokrejtekre, melynek tíz farka lengedezett a háta mögött...

Egy parányi életjel!
A kövi részben már tényleg kihozom Sakurát, hátha nem félévet kell rá várni
.🤣
Köszönöm, hogy még érdeklődtök a sztori iránt, igyekszem méltó végjátékot írni 😊

Megj.: Utakata nem halt meg viszont a Pein klónok elleni küzdelemben nyeltek el a chakrájából, ugyanígy Naruto chakrájából is szereztek, ami elég volt már a tízfarkú megjelenéséhez.


SasuSaku: A feledés homályaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora