Selam günlük! Bugün pek müşterisi olmayan kitapçıda gezerken gözüme bir köşede duran ve çok güzel olan günlükler takıldı. Oraya yaklaşıp uzun süre hepsini inceledikten sonra en çok hoşuma giden yedi günlüğü alıp hızlıca yurda döndüm. Fanlara yakalanmadan içeri girebildiğim için şanslıyım.
Üyeleri yanıma çağırıp onlara aldığım günlükleri verdim. Üzerinde ayıcık olan günlük Jimin'in, mavi-beyaz bıyıklı bir hayvan -fare veya kedi olmalı- olan Hoseok'un, sarı-kahverengi renkte olan ve bakar bakmaz kendisine benzettiğim günlük Suga'nın, tilkili olan Namjoon hyungun, pembeli olan tabiki en sevdiği renk pembe olan Jin'indi. Kendiminki ve Jungkook'unkini alırken fazla özen göstermiştim. Benimkinin üzerinde rengarenk bir denizatı vardı, onunkindeyse tıpkı ona benzeyen siyah beyaz, gülümseyen bir köpek vardı.
Günlükleri dağıttığımda Namjoon hyung başta sessizliğini korudu. Fakat sonra dayanamamış olacak ki söyledi.
"Taehyung, gerçekten bu defteri kullanacağımı düşünüyor musun?"
"Kullanacağını biliyorum hyung."
Bana emin misin diyen bir bakış attı, kararlılıkla kafamı salladım.
"Göreceğiz, Tae."
Namjoon hyung da gidince Jungkook ben ve Jimin kalmıştık. Diğerleri günlüklerini alıp teşekkür ederek odalarına çekilmişlerdi.
"Teşekkür ederim Taehyung. Çok tatlı bir defter seçmişsin, her gün yazmaya çalışacağım."
Jungkook söyledikten sonra gözlerini kısarak gülümsedi ve ben büyülenmiş bir şekilde ona bakarken arkasından gelen Jimin'le odadan çıktı. Ah bu çocuk!
Her neyse günlük, Jungkook gibi ben de düzenli olarak yazmaya çalışacağım. Umarım diğer üyeler de kendi günlüklerine günlerinin nasıl geçtiğini yazarlar!
Merhaba! *-* Öncelikle her gün yazmaya çalışacağım, sonuçta bir günlük hikayesine başladığıma göre düzenli olarak bölüm yazmam gerek. Biz olaylara sadece V'nin bakış açısından bakmayacağız, tüm üyelerin günlüklerinde yazanlara şahit olacağız. Her gün her üyenin günlüğünü yazamayabilirim, ayrıca umarım aklınız karışmaz. Gerçi bunun için medyaya yazacağım kişiyle ilgili resim koyarım ama yine de endişeliyim. Size iyi okumalar! Umarım hikayemi seversiniz! ^-^