Kremlerim ve bakım ürünlerim Namjoon'un odasındaymış! Ama o almamış, sadece odasında bulduğunu ve günlüğü için kullandığını söyledi. Ona normalde çok kızardım ama depresyonda olduğundan bir şey demedim.
Namjoon'u sakinleştirmek ne kadar ata benziyorsunuz yarışmasında Hoseok'u yenmekten bin kat daha zor. Taehyung aynı defterden yeni bir tane alabileceğini söylediğinde resmen çıldırdı. Hatta Taehyung'u boğmak istedi ama neyse ki başarılı olamadı. Günlüğüne bu kadar çok değer verdiğini bilmiyordum, çok şaşırtıcı.
Günlüğün yaşadığı sorun hakkında bir fikrim yok, Namjoon bu kadar abarttığına göre bir şeyler olmuş olmalı ama baktığım zaman hiçbir şey göremiyorum. Üyeler çok dikkatli bakınca görünmez bir şekilde yırtılmış olduğunu söylüyorlar ama bence bu beyinlerinin onlara yaptığı bir oyun. Hepimizin şizofren olduğunu ve bu yüzden deftere olan felaketi göremediğimizi düşünüyorum. Namjoon böyle küçük bir olayda parçalanacak birisi değil, kesinlikle çok kötü bir şey oldu ve biz görmek istemediğimizden farkına varamıyoruz.
Aslında onlar benim bakım ürünlerim olduğu için birazcık suçluluk duyuyorum. Umarım onları Namjoon'un odasına koyan büyük bir vicdan azabı çekiyordur. RapMon biraz sakinleştiğinde bakım ürünlerimi çalıp odasına koyanı bulmak için birlikte hareket etmeyi teklif edeceğim. Az önce ne kadar sarsılmış ve öfkeli olduğunu gördüm, bu teklifi reddetmesine imkan yok. Bunu yapanı mutlaka bulup cezasını vereceğim, pembiş! "-"