Sabah uyandığımda Jungkook'un yanımda beni izlediğini görünce şaşırdım, çünkü dün onu garip hareketlerimle bıktırdığımı hatırlıyordum. Ama söylemeliyim ki Jungkook beni öptükten sonra uyuyamamış olmam ve sonra uykusuzluktan saçmalamam çok normaldi, bu yüzden aslında bu onun suçu. -_-
"Günaydın. Bugün kendini daha iyi hissediyorsundur umarım çünkü seninle alışverişe gitmemiz gerekiyor."
"Sana da günaydın. Ne alışverişi?"
"Yurtta ihtiyaçlar birikti, aslında Yoongi hyungun gitmesi gerekiyor ama o ikimizi düşündüğünden biraz dışarıda yalnız kalmamız gerektiğini söyleyerek bu görevi bize verdi. Biraz yiyecek, içecek aldıktan sonra Jin hyunga yeni bakım ürünleri almamız gerekiyor."
Jin hyungun bakım ürünlerini bitiren kişi bendim, şimdi yenilerini alarak cezamı çekmem gerekiyor. Ayrıca Jin hyung ve ürünlerinden bahsetmişken geçenlerde çaktırmadan onun rujunu denedikten sonra aşık oldum, bu yüzden markasını öğrenip hemen kendime bir tane aldım. Kimsenin görmesini istemediğim ve orada çok vakit geçirdiğim için -biliyorsun dezenfekte seansları- Jimin'in odasına götürdüm. Biraz sürdükten sonra peçeteyle ağzımı siliyordum ki bir şey aklıma takıldı. Bu peçeteyi ruja sürsem ne olacağını merak ederek bu düşüncemi eyleme çevirdim. Sonucunda peçete kalıntıları ruja yapıştı ve ruj kullanılamaz hale geldi. Sonraki gün gidip yenisini aldım ve onu güvenli bir yere koyup elimi sürmedim. Hâlâ orada duruyor olmalı.
Her neyse, Jungkook'la alışveriş yaparken çok eğlendik. Meyve reyonundan çilek kaçırıp kimsenin bizi görmeyeceği bir yerde yedik. Bakım ürünlerinin denemek için konulanlarını bitirircesine kullandık, ürünlerin üstünde duran, fiyat yazan asılmış şeylerin yerlerini değiştirdik ve bunun gibi bir sürü saçma sapan şeyler yaptık. Yurda dönmek için de kalan enerjimizi harcayarak koştuk.
Jungkook yurda girer girmez elindekileri atıp odasına gitti ve uyudu. Ben de koyulması gerekenleri buzdolabına yerleştirdim. Tam odama gidecekken Jimin'le karşılaştım ve garip bir atmosfer oluştu. Neler oluyor bilmiyorum ama Jimin benimle konuşup temasta bulunmak için ekstra çaba harcıyor gibi duruyor. Bana ayaküstü sorabileceği her türlü soruyu sorduktan sonra bu soruya başvurmasıyla bana sarktığını düşünmeye başladım.
"Gökyüzü neden mavi sence?"
Ondan kurtulmak için kolumdaki benlerden fil yaptım ve hemen odama gittim. Bir süredir yatağıma uzanmış Jimin'in neden böyle yaptığını anlamaya çalışıyorum, bu saate kadar bir açıklama bulamayınca oturup olanları anlatmanın daha yararlı olacağını düşündüm. Şu anda çok uykum var ama uyumadan önce Jungkook'un hâlâ uyuyup uyumadığını kontrol etmeliyim. Aşırı sessiz olmalıyım çünkü şu anda tüm üyeler uyuyor, Namjoon hyung da dahil. Bana şans dile, iyi geceler günlükçük! *=*