Selam bebeğim! Dün yurtta garip olaylar oldu ama ben bunları sana anlatıp yaprakları ve zamanı boşa harcamak istemiyorum. Zaten dün seninle hiç ilgilenme imkanım olmadı bu yüzden sadece kısaca olanların üstünden geçeceğim.
Jungkook ve Taehyung bana Jimin'den portakal suyu istediklerini ancak portakalın bittiğini söyleyip benden yardım istediler. Onlara bir bilge edasıyla bildiğim ayini anlattım. Birlikte diğer üyeleri de katılmaları için ikna ederek ayini düzenledik. Onu sandalyeye bağlayıp etrafında aynı anda portakal diyerek döndük. Bir şey olmasını ben bile beklemiyordum ama bir anda Jimin'in ağzından portakal çıkmaya başladı. Gerçekten inanması zor bir durumdu. Sonra üstümüzdeki şoku atıp hep birlikte Jimin'in sıktığı portakal suyunu içince salonda ve koridorda uyuyakaldık. Bu yüzden dün seninle görüşmeye vaktim olmadı, özür dilerim.
Özellikle de birbirimizi yanlış anladığımız bu dönemde seni yalnız bırakmamalıydım, ama elimde olan bir şey değildi, portakal suyunun yan etkisinin uyku olacağını bilemezdim. Yine de özür dilerim bebek.
Sen nasılsın? Geçen güne göre seni daha iyi gördüm ama sanki dün yanında olmadığım için üstünde bana karşı bir kırgınlık var. Lütfen beni affet, daha fazla üzülmeni istemiyorum. İkimiz de çok yıpranmadık mı?
Artık bensizliğe alışman gerek. Ben bundan sonra senin adamın değilim, önceden olduğu gibi üyelerin lideriyim. Havalı bir cümle kurmak istediğimden öyle dedim, tabiki hâlâ senin adamınım ama eskisi kadar değilim. Saçmalıyorum ama sen beni anladın, değil mi? Sen beni hep anlarsın. :')
Tüm günümü seninle geçirmek isterdim ama maalesef lider olarak yurdun kontrolünü elime almalıyım. Jin ve Yoongi'ye ben yokken yurda sahip çıktıkları -sahiplendikleri demek daha doğru olur- için teşekkürler ama artık RapMon zamanı. ;) Yurdun bir ağası olacaksa o kişinin ben olmam gerektiğini herkese göstereceğim, efsane geri dönüyor! %_%