05.05.2015

338 55 3
                                    

Sabahtan beri Namjoon'u teselli etmeye çalışıyoruz ama ne yaparsak yapalım işe yaramıyor.

Sorun şu Yoongünlük: Geçen gece Namjoon odasında bakım ürünleri bulmuş ve bunları Taehyung'un aldığı defterin üstünde denemek istemiş. Bunun saçmalığı hakkında konuşmak istemiyorum, Taehyung'un söylediğine göre Namjoon günlüğüne aşıkmış, düşündükçe gülesim geliyor. Her neyse günlüğe bb krem, kapatıcı falan sürmüş ve bunları silmeye çalışınca üzerinde küçücük, ancak çok dikkatli bakınca görülebilen bir sorun oluşmuş. Ben her ne kadar yakından baksam da sorunun ne olduğunu tam olarak göremedim ama görebilen üyelerin söylediğine göre önemsiz bir yırtılmaymış.

Fakat Namjoon bunu o kadar büyük bir felaket olarak görüyor ki sabah ondan çıktığına inanamadığım kadar ince bir çığlık atarak hepimizi uyandırdı. Telaşla odasına girdiğimde yere çömelmiş, dizlerini karnına çekmiş bir şekilde yatıyor ve kafasını ellerinin arasına almış bebeğim, günlüğüm, nasıl, yapmamalıydım gibi kelimeler sayıklıyordu. Diğer üyelerle sorunun ne olduğunu anlamak için yaklaşık bir saat uğraştıktan sonra çaresiz bir şekilde sallanıp sayıklamaya devam eden RapMon'u sakinleştirmek için her yolu denedik. Söylediğimiz hiçbir şeye tepki vermiyordu, aynı şeyi yapmaya devam ediyordu. Ta ki Taehyung o cümleyi söyleyene kadar:

"Çok istiyorsan sana aynısından bir tane daha alabilirim."

Namjoon sallanmayı kesti. Sayıklamasını da artık duyamıyordum. Ardından yavaşça kafasını kaldırdı ve bakışlarını Taehyung'un üstünde sabitledi. Durduğum yerden onun gözlerindeki öfkeyi görebiliyordum. Ayağa kalkarken konuştu.

"Ne dedin sen?"

Taehyung korkmuş gözüküyordu. Aynı zamanda hepimiz gibi şaşkın ve meraklıydı. Söylediğini tekrar etti. Namjoon'un gözlerinden alevler saçarak ona doğru yavaş yavaş ilerlediğini gördüm.

"NASIL BÖYLE BİR ŞEY SÖYLEYEBİLİRSİN?!"

Öfkeyle bağırdıktan sonra sert adımlarla Taehyung'un üstüne yürümeye başladı. Taehyung arkasını dönerek kaçmaya başladı. Namjoon arkasından koşarken aynı zamanda buraya yazmak istemediğim kötü sözler söylüyordu. Aslında bağırıyordu demek daha doğru olur.

Hepimiz şoka uğramıştık. Kendimize gelip hep birlikte ona engel olmak için odadan çıkıp koşarak yurtta onları aradık. Namjoon'un bağırışları Taehyung'un odasından geliyordu. İçeri girdiğimizde yerde olduklarını ve Namjoon'un Taehyung'un sırtında oturmuş onu boğmaya çalıştığını gördük. Ama öfkeden gözü hiçbir şeyi görmediğinden elleriyle Taehyung'un boğazı yerine alnını sıkıyordu. Gidip onu Taehyung'un üstünden kaldırdık. Yere çömelip çıldırmadan önceki pozisyonuna döndü ve yine sallanıp sayıklamaya başladı. Onu kendi haline bırakıp Taehyung'un yanına gittiğimde yarım saat kahkahalarla gülmeme neden olacak kadar komik ve kırmızı bir alınla karşılaştım.

Garip dakikalar geçirdikten sonra Namjoon olduğu yerde uyuyakaldı ve birlikte onu odasına götürdük. Şimdi uyuyor ve depresyonda. Uyanması halinde odası onun odasına en yakın olan Jimin bize haber verecek. Çok yorgunum, biraz dinleneceğim Yoongünlük. Hoşçakal. #_#

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin