03.05.2015

453 62 5
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda yanımda Jimin'in uyuduğunu fark edip gülümsedim. Kollarımı beline sardığımda kırıpdanmaya başladı. Uyanacağını anladığımda hemen gözlerimi kapatıp uyuyormuş gibi davranmaya karar verdim. Jimin kıpırdanmayı kesip uzun bir süre hareketsiz kaldı. Uyumaya devam ediyor olabileceğini düşündüm ama gözlerimi açmaya cesaret edemedim. Sonra bana seslendiğini duydum. Hiçbir tepki vermediğimde beni dürterek bir daha seslendi. Yerimde kıpırdanıp gözlerimi açtım. Jimin bana gülümsüyordu. Karşılık vererek onu izlemeye başladım. Ona sarıldığımı fark edip kollarıma baktı. Kollarımı çekmek için bir hamle yaptığımda bana engel olup belime sarıldı ve gözlerini kapattı. Ben de karnımın guruldaması bu anı bozana kadar onu izledim.

Birlikte mutfağa indiğimizde yine kimseyi göremedik. Son zamanlarda üyeler ya kahvaltı yapmıyor ya da kahvaltıyı mutfakta yapmamayı tercih ediyor olmalılar. Bugün sandalyeler masanın etrafındaydı. Birisi dün onları sakladığım yeri bulup getirmiş.

Sakin bir şekilde yemeğimizi yerken Suga sinirli bir şekilde mutfağa girdi ve Taehyung'la Jungkook'un nerede olduklarını sordu. Görmediğimizi söyledik. Bunun üzerine kızgınca bir şeyler mırıldanıp çıktı. O ikisi yine bir şeyler karıştırıyorlar ama artık umrumda değil.

Yine de Jimin'le merak ettiğimizden her şeyi görüp duyabileceğimiz salonda oturmuş, çaktırmadan neler olacağını bekliyoruz. Dünden beri bu yurtta bir tek Jimin ve benim bilmediğimiz şeyler dönüyor. Yoongi hyung niye bu kadar sinirlenmiş olabilir? Kendimi çok dışlanmış hissediyorum. Beni dışlayarak havamı söndüreceklerini mi düşünüyorlar? Yanlış, Jimin'le neler olduğunu öğreneceğiz ve tüm üyelerin havamı söndüremeyeceklerini anlamalarını sağlayacağım. B)

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin