13.05.2015

292 43 3
                                    

Dün gece Jungkook'la RapMon, Suga ve Jin'den oluşan üçlü grubu birbirine düşürme planımızı uyguladık. Üç ses çıkaran suçlu olayını tekrarlayarak Namjoon hyungu uyandırmaya ve onun sabah ikisi için yeni ve felaket bir güne merhaba seansı yapmasını sağlamaya çalışıyorduk.

Bu yüzden Jungkook, Suga hyungu taklit ederek mutfağa gidip su içerken ben de Jin hyung gibi banyoya gidip krem sürdüm. Bunların hepsini Namjoon hyungun gürültü olarak algılayabileceği ama diğer üyelerin duymayacağı veya dikkat etmeyeceği şekilde yaptık.

Planımızın bu kısmını sorunsuz bir şekilde atlattıktan sonra hemen odalarımıza döndük. Bu sefer gerçekten uyuyacağımız halde Jungkook'a iyi geceler demediğimi fark edip odasına gittim. Kapıdan başımı uzatıp iyi geceler dedim ve uyumak için kendi odama dönüp kapıyı kapattım.

Sabah beklediğimiz gibi Namjoon hyungla günaydın seansı vardı. Namjoon hyung ve farklı üç kişiye ait sesler salondan benim odama kadar geliyordu, hemen kalkıp salona gittim. Jin hyungla Yoongi hyung oradaydılar ve yanlarında Jungkook vardı. Neden orada olduğunu anlamayıp ona soran bakışlar yolladım. Ben Jungkook'un bir şeyler söylemesini beklerken Namjoon hyung konuştu.

"Taehyung gel ve Jungkook'u kurtar, onu dövmek istemiyorum."

"Sorun ne hyung?"

"Üç ses çıkaran suçlu dün gece tekrarlandı. Krem sürüldü, su içildi ve bunların üstünden biraz süre geçince kapı kapatıldı. Her şey tam da o gün olduğu gibi ve bu üçünün yine suçlu olmamaları için hiçbir sebep yok."

Kapatılan kapı benim odamın kapısıydı ve kapatan da bendim. Kendimi feda edip bu gerçeği itiraf etmezsem Jungkook dövülecekti, eğer edersem ben dövülecektim. Yine de her şeyi göze alıp söyledim.

"Kapıyı kapatan bendim hyung."

Jungkook'un gözlerindeki çaresizliği gördüm ama bir anlığına parladığını da söyleyebilirim. Namjoon hyung beni sorguya çektikten sonra ne azarladı ne de dövdü, hemen odama gitmemi söyleyip beni serbest bıraktı. Bunun yanıma kalacağını düşünmüyorum. Bu kadar kolayca bitemez. Namjoon hyung bu kadar şeyden sonra beni öylece kenara atamaz. Kesinlikle bunun altından bir şey çıkacak. Jin ve Suga nedense haksız yere suçlansalar bile hiç itiraz etmediler, her şeyin dün yaptıkları toplantıda ortaya çıkan planın bir parçası olduğunu düşünüyorum.

Yakında planları ortaya çıkacak. Sanırım bizim planlar konusunda uzman olduğumuzu yeterince bilmiyorlar. Deneyip görecekler günlük, bu yurttaki herkes bizim hakkımızda plan yapmanın kesin bir yenilgi anlamına geldiğini öğrenecek. #--#

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin