Selam bebek! Uzun zamandır yazmıyor olmam aşkımızın sona erdiğini göstermiyor, biliyorsun değil mi? Masamda seni çok üzgün bir şekilde dururken gördüm ve bu beni de üzüyor. Lütfen seninle ilgilenmiyor oluşumu yanlış anlama, bu sıralar biraz meşgulüm. Jin ve Yoongi'yle beraber bazı planlar peşindeyiz, ama bu planları buraya yazamam. Hatta planlarımızın olduğunu yazmam bile çok tehlikeli. Taehyung bebesi her an seni alıp okuyabilir ve planımızın ne olduğunu öğrenirse iyi olmaz. Bu yüzden bu bilgiyi senden gizli tutacağım, aramızda sır yok biliyorsun, bunu sadece güvenlik için yapıyorum.
Seni çok üzüyorum, değil mi bebeğim? Başımıza gelenler hep yanlış anlaşılma kapasitesi yüksek olan durumlar, senin beni bu konuda anlayışla karşıladığını biliyorum, ben de senin buna rağmen üzülüyor olmanı anlayışla karşılıyorum.
Eğer korkularım olmasaydı inan sana her şeyi anlatırdım. Ama o kendini bilmez Taehyung'dan korkmamak elde değil. Sen onun istediğinde ne kadar şeytan olabileceğini bilmiyorsun. Benim gibi birini bile korkutan davranışlar sergileyebiliyor. Bu yüzden lütfen darılma ve beni anlamaya çalış.
Şimdi gitmeliyim, Jin ve Suga ile plan hakkında tartışmamız gerekiyor. Seni saklayacağım, bir planın var olduğu bilgisini taşıyor olman bile dediğim gibi gerçekten tehlikeli. Kendine iyi bak ve ilk sayfalarda yazdığım gibi sakın Taehyung'a gözükme! ¤-¤