20.05.2015

221 32 0
                                    

Selam çok sevgili -biliyorsun, Taehyung aldığı için- günlük! Artık tamamen iyileşmiş bulunuyorum. Tabiki bunda Namjoon hyungun katkısını göz ardı edemem. İkimize de çok iyi baktı ama Taehyung hâlâ iyileşmiş sayılmaz, bu yüzden onunla benim ilgilenmem gerekiyor ama onu anlayamıyorum. Dün onu öptüm ve bugün onun da buna karşılık beni öpmesine dair çok yüksek beklentilerim vardı. Ama olaylar beklediğimden farklı gerçekleşti.

Sabah uyandığımda Taehyung odanın içinde müzik olmadan saçma dans hareketleri yapıyordu. Bu çocuk hasta değil miydi diye düşünürken gözlerinin kızarmış olduğunu ve şiştiğini fark ettim. Onu durdurup sordum.

"Dün gece uyumadın değil mi?"

"Uyumak yok, bize haram; uykusuzluk yaşasın, hayat uykusuzlara bayram!"

Dans etmeye devam ederken bu ve buna benzer bir sürü saçma şey söylemeye başladı.

"Sen uyudun, bizden değil; uykusuz efendinin önünde eğil!"

"Tüm gece dans et, uyku sıfır; uyuyanlar bu gezegenin en bebe insanlarıdır!"

"İster dans, ister tarak; şu an istediğim tek şey biraz uyumak!"

"O zaman uyu."

"Bu işler o kadar kolay değil, ayağımın altında var bir siğil!"

"İğrençsin."

"Sadece şaka yaptım, kalbimi kırdın oğlan çocuğu; ciddiye aldın, artık sol yanımda atan şey kalbimin bozuğu."

"Taehyung susmanı ve uyumanı istiyorum."

"Senin isteklerini yerine getireceğimi mi sandın, sen uyumuş birine göre fazla havalandın; merak etme söndürürler havanı, görürsün ondan sonra uykunu almayı."

Bundan sonrasını duymak istemediğimden Taehyung'un yanına gittim ve elimle ağzını kapatıp onu yatağa sürükledim. Yatırıp üstünü örttükten sonra uyumasını söyleyerek elimi çektim ama o dediğimi yapmak yerine yatakta tepinmeye ve çıldırmaya başladı.

"HAYIR! UYKU YOK, YASAK, HARAM!"

Delirmesi sona ermezse portakal suyundan içirmeyi planlıyordum ama Taehyung buna bir süre daha devam ettikten sonra uyuyakaldı, ben de onun uyuduğundan emin olunca mutfağa gittim. Jimin mutfak kapısına yaslanmış elinde su bardağıyla bana bakıyordu.

"Ne oluyor? Taehyung iyi mi?"

Onu şüpheyle süzdükten sonra cevap verdim.

"Evet iyi, uykusuzluktan ve hastalıktan saçmalıyordu ama sonunda uyuyakaldı."

Sonra içeri girip bir şeyler yedim ve Taehyung'un yanına geri döndüm. İki saat kadar odasını karıştırdım ve dikkate değer bir şey bulamadım -günlüğü veya süper balık isimlerini yazdığı defteri arıyordum ama çok iyi saklamış- , tam gidecekken Taehyung'un uyandığını gördüm.

"Biraz daha uyumalısın."

"Jungkook, buraya gelsene."

Dediğini yapıp yatağın kenarına gittim. Yüzümü yaklaştırmamı söyledi. Beni öpeceğini düşünüyordum ama aynı zamanda Taehyung gibi bir romantizm yoksunundan böyle bir şey beklememem gerektiğini biliyordum yine de beni öpeceğine inanmak istedim. Ama herkesin tahmin ettiği gibi öyle olmadı.

Elini uzatıp işaret parmağını yanağıma bastırdı ve yanağım içine göçünce gülme krizine girdi. Bu saçma hareketi yapmak için mi beni yanına çağırmıştı? Gerçekten onu anlamakta güçlük çekiyordum.

"Rüyamda yanağını bu şekilde yediğini gördüm. Bir denesene."

Bunu söyledikten sonra yanağıma tekrar bastırarak çiğnememi istedi. Ona acıyan ve sorgulayan bakışlar attıktan sonra elini ittirdim.

"Uyu Taehyung, yalvarıyorum."

Bir süre bana anlamsız -ya da benim bir anlam çıkaramadığım- bakışlar attı ve sonunda yine uyuyakaldı. Ben de onu yalnız bırakıp odama geldim, şimdi uyuyacağım. İyi geceler! ^=^

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin