Jungkook'u öptüm! Dün Jungkook'u öptüm! Çok mutluyum günlükçük! Dün Jimin'in odasında ona tuzak kuracakken ne olduğunu anlamadım ve kendimi bir anda onu öperken buldum. Her şey bir anda gelişti. Onu öperken bundan sonra ne yapacağım hakkında bazı fikirler beynimden ışık hızıyla geçiyordu. Aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
"Yine de ağzını dezenfekte etmeye devam etmelisin."
O anda Jungkook'u görmeliydin günlük, dudaklarımı çektiğimde gözleri parlayarak bana bakıyordu ve çok sevimliydi *-* ama bunu söylememden hemen sonra bakışları donuklaştı. Beni döveceğini düşündüğüm sırada içeri Jimin girdi ve ağlayacakmış gibi neler olduğunu gördüğünü ve daha fazla bu odada kalamayacağını söyledi. Jungkook dezenfekte edeceğimizi söyleyerek onu rahatlattıktan sonra Hoseok'un odasına gitti. Bu ikisinin arası ne ara düzeldi bilmiyorum.
Dezenfekte için gereken şeyleri aldıktan sonra Jimin'in odasına geri döndük. Jungkook hem ağzını hem de odayı dezenfekte etmeye çalışıyordu, onu sinir etmek için takmıyormuş gibi yapıp yardım etmedim ve hızlıca işime devam ettim. Sonunda bitirip odalarımıza giderken Jungkook'un daha fazlasını beklediğini biliyordum ama yine onu sinir etmek için basitçe iyi geceler diyip odama gittim. Onu öpmeyi düşünmedim değil, ama Jimin'in odasında değilken mantıklı hareket edip kendime engel olabiliyorum. O odada beni onu öpmeye iten bir şeyler olduğundan eminim. Bir ay boyunca yeterli dezenfekte etme seansı uygulamadı, onu öpmeyi hâlâ iğrenç -Jimin'in izleri geçmiş değil- bulurken o odaya girince bir anda bunu yapmamın başka bir açıklaması olamaz.
Kendimi çok mutlu hissediyorum günlük sanırım onunla sık sık Jimin'in odasına gitmem gerekiyor. Ama Jungkook'u fazlasıyla romantizmsizlik içeren davranışlarımla sinir etmek çok hoşuma gidiyor, bu yüzden şimdi gidip onu delirteceğim, görüşürüz! ^-^