18.05.2015

197 34 2
                                    

Dün Taehyung'a bakmaya gittiğimde fazlasıyla ateşinin olduğunu fark ettim. Gerekli olan şeyleri alıp onunla ilgilendim ve gece herhangi bir olumsuz durumda yanında olabilmem için onunla kalmam gerektiğini söyledim ama yatağına uzandıktan birkaç dakika sonra uyuyakaldım.

Sabah kapının açıldığını duymamla uyandım, gözlerimi açarak gelen kişiye bakmak istedim ama bunu bile yapacak gücüm yoktu. Kapıyı açan kişinin yavaşça yaklaşıp yatağın kenarında duran ayak seslerini duydum ve olabildiği kadar gözlerimi araladım. Namjoon hyung endişeyle bize bakıyordu. Bir elini benim alnıma, diğer elini Taehyung'un alnına değdirdi ve anında geri çekildi.

"Çocuklar, çok ateşiniz var."

İkimiz de aynı anda anlaşılmayan şeyler mırıldanarak yatakta kıpırdanmaya çalıştık. Hareket edemeyince Namjoon hyung bize yardım ederek ikimizi de yatakta oturur pozisyona getirdikten sonra beklememizi söyleyerek odadan çıktı. Taehyung'a baktığımda otururken uyuyor gibi görünüyordu, bulabildiğim tüm gücümü kullanarak ikimizin de tekrar uzanmamızı sağladım ve Taehyung'a sarıldım. O da biraz kıpırdandı ve sarılışıma karşılık verdi. Kısa bir süre sonra uyuyakalmıştım bile.

Aradan birkaç dakika geçince Namjoon hyung bizi zorla uyandırıp çorba ve hap içtikten sonra istediğimiz kadar uyuyabileceğimizi söyledi. Ve inanması zor ama ikimize de sabırla çorbalarımızı içirdi. 0-0 Bize kendimiz içene kadar baskı yapmadı veya çorbayı önümüze koyup odadan çıkmadı, bize çorbayı kendi elleriyle içirdi. Neler oluyor bilmiyorum ve bu korkutucu ama yeni model RapMon'u sevdim! ♡_♡

Namjoon hyung karnımızı doyurup haplarımızı içtiğimizden emin olduktan sonra uyumamızı, sık aralıklarla bizi kontrol edeceğini söyleyerek odadan çıktı. Ama ben şimdi uyumak istemiyordum. Namjoon hyung sayesinde kendimi çok daha iyi hissediyordum. Taehyung için bu durumun geçerli olup olmadığını öğrenmek için ona baktığımda hâlâ sabahki gibi yorgun olduğunu gördüm. Gözleri kapanacak gibiydi ama onları kapatmamak için direniyordu.

"Hadi uyu Tae."

Bunu söylememle gülümsedi ve gözlerini açık tutmaya çalışarak söyledi.

"Seni izlemek istiyorum Kook, uykum yok."

Kaşlarımı çatarak ona baktım.

"Kötü bir yalancısın, bak benim uykum var, hadi birlikte uyuyalım."

Nereden geldiğini bilmediğim bir dinçlikle kahkaha attı.

"Sen daha kötü bir yalancısın. Çok istiyorsan sen uyu, ben seni izleyeceğim."

Ona inat arkamı dönüp uyuma taklidi yaptım. Bana itiraz etmesini bekliyordum ama hiçbir şey söylemedi. Bu durumu garip bularak ona baktığımda çoktan gözlerini kapatmış olduğunu gördüm. Ben tam yataktan çıkacakken konuştu.

"Yalancısın işte. Hani beraber uyuyacaktık, nereye gidiyorsun?"

Ona döndüm ve eğilip alnına bir öpücük kondurdum. Bana o kadar sevimli bakıyordu ki, bunu yapmadan kesinlikle hayatımı devam ettiremezdim.

"Uykum kaçtı, sen lütfen biraz uyu. Benim için."

Dudaklarını büzüp kafasını iki yana salladı.

"İstemiyorum."

"Lütfen Taehyung. Hem uyumazsan iyileşemezsin, yanımda hasta birisini istemiyorum."

Bu dediğimle hemen uyumak için gözlerini kapattı. Bu davranışına gülüp saçlarını karıştırdım ve onun da uykuya dalmak üzereyken gülümsediğini gördükten sonra odama gelip olanları yazmak istedim. Artık ben de uyumalıyım, sana iyi geceler günlük! *---*

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin