23.05.2015

164 27 0
                                    

Sabah uyandığımda aklıma bir soru takıldı: Acaba romantik biri olsam nasıl olurdu? Bunun cevabını merak ederek internetten nasıl romantik olunabileceğini araştırdım. Ve karşıma çıkan sonuçlardan esinlenerek tüm günümü Jungkook'la romantik bir şekilde geçirmek için harcadım.

Ona kahvaltı hazırladım, -yerken hiçbir şey söylemedi, acaba yaptığım tost ve omleti mi beğenmemişti?- birlikte aşk ölçer testini uyguladık -ciddi söylüyorum ona sadece hamam böceği beyinliler inanıyor- ve güllerle süslediğim masaya jelibon ve kraliyet ailesi bardağında su koyarak ona kırmızı bir tuvalet terliği hediye ettim. Bundan daha romantiği filmlerde bile olmaz, biliyorum. B)

Tüm bu romantiklik olayı beni eğlendirdiği kadar boğdu da. Sürekli romantik olmak gerçekten çok sıkıcı. İnsanın gerektiği yerde romantik olması yeterli -ki benim hiçbir yerde romantik olmam gerekmiyor- bence.

Romantiklikte daha ne kadar ileri gidebileceğimi sorarsan jelibonları yedikten sonra uzun bir süre Jungkook'la sarılarak uzandık ve eğlenceli bir şekilde sohbet ettik. Uyumam gerektiği için gitmeden önce onu öptüm. *----* Evet şimdi fazla dozda romantiklik aldığın için kusabilirsin günlük, izin veriyorum.

Yarın romantik veya uykusuz olmayan, normal bir Taehyung olabilmek için gidip yatmalıyım. Biliyorsun uyumadığımda can sıkıcı derecede enerjik olabiliyorum. Bu yüzden şimdilik sana iyi geceler diliyorum günlükçük! ^0^

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin