Selam Yoongünlük, günlerdir bir konu hakkında düşünmekten sana yazmayı aksattım, özür dilerim. Nihayet dün son anda karar vererek Namjoon'un günlüğü için aldığı ayakkabıları çalıp banyodaki Jin'in bakım ürünlerinin olduğu dolabın en köşesine sakladım. Bu şekilde Jin bunu Namjoon'dan önce keşfedip ayakkabıların nereden geldiğini soramayacak ve bunun bir sonucu olarak da Namjoon'un suçlu listesinden adını sildiremeyecek, aksine ayakkabılar dolabında bulunduğunda baş şüpheli konumuna gelecek. :):):)
O listede şu anda benim de adımın olduğunu biliyorum bu yüzden tüm günü odamda uyuyarak geçirmiş gibi davranıyorum. Namjoon'un delirerek odaları kontrol etmesi ihtimaline karşılık dün yatağımda uyuma taklidi yaparken gerçekten uyuyakaldım, yani bir bakıma yalan değil. ¥_¥
Ayrıca bugün öğlene doğru Jin'in Jimin'e rujunu yiyenin o olup olmadığını sorduğunu duydum. İşler tam da benim istediğim gibi ilerliyor, kimsenin benden tam olarak şüphelendiği yok. Bu şekilde devam ederse hiç kuşkusuz yurdun ağası ben olacağım. *-*
Jin'in artık bu konuda yeterli olmadığını anlaması gerek. En büyük olarak yurtta bir otoriteye sahip olabilir ama o dördünün -özellikle Taehyung'la Jungkook'un- aşk problemlerini çözemeyeceğini hepimiz biliyoruz. Ve bil bakalım kim bu konuda profesyonel usta XXL? Tabiki ben! B)
Öyle ki bugün Jungkook gidip Taehyung'a ondan özür dilediğini iletmemi istedi. Olayı tam anlayamadım -sanırım pek ciddiye alamadığımdan kaynaklanıyor- ama terliklerle alakalı bir durum olduğunu biliyorum. Taehyung bu konuda gerçekten hassas bir kadın gibi davranıyor ve olayı büyüttüğünü düşünüyorum çünkü benim ciddiye alamadığım bu durumu o, Jungkook'un odaya gelmekten bu denli korkacağı kadar -onu halıya sarıp tekmeleyeceğini falan söylemiş- çok ciddiye alıyor. Nasıl çözeceğimi bilmiyorum ama sanırım bu işi çözecek olan kişi zaten ben olamam, Jungkook'un kendisini affettirmesi gerekiyor. Yine de ona bu konuda yardım edebilirim.~
Jimin ve Hoseok'un ne yaptığı hakkında hiçbir bilgim yok, onlar ilişkilerinde bana ihtiyaç duyduklarını hiç söylemediler ama onların aralarında da sorunlar olduğunu biliyorum. İsterlerse aşk problemleri çözücü Suga 5090 onlara her zaman yardım edebilir! *¤*¤*
Her neyse Yoongünlük, uykum geldi, sana iyi geceler. ^~^ Bundan sonra uygulamaya koyacağım planlarım için bana bol şans dilemeyi unutma! 5_5