Yine benim haberim olmadan yurtta yas mı ilan edildi? Dün tüm günü odamda bakım yaparak ve makyaj videoları izleyerek geçirdikten sonra bu sabah erkenden uyanıp Jungkook'un odasına gittim. Henüz tüm perdelerin yıkanmadığını, çabuk kalanları çıkarıp makineye atmasını söylecektim ki Jungkook'un açık, kırmızı, şişmiş gözler ve mor göz altlarıyla yatağında ters bir şekilde uzanıp boş boş tavana baktığını görünce korkarak kaçmayı düşündüm ama biraz cesur olmam gerektiğini kendime hatırlattım. Söyleyeceklerimi kapının eşiğindeyken ona illettiğimde herhangi bir tepki vermedi, gözünü bile kırpmadı ve bu, Jungkook'un öldüğünü düşünüp koşarak Namjoon'a haber vermeye gitmeme yetti.
Ama onun odasına girdiğimde yaşadıklarım da bundan pek farklı değildi. Yatağında günlüğüne sarılmış yatıyorken fazlasıyla hüzünlü görünüyordu, ondan benimle gelip Jungkook'a bakmasını istediğimde bana toz olmamı, burada duygusal birkaç dakika yaşamaya çalıştığını söyleyip bakışlarıyla beni odasından attı.
Bunun üzerine ben de onları umursamadan odama gittim ve dün yaptığım aktivitelere devam ettim. Muhtemelen ortada yine benim bilmediğim bir yas var, bu yüzden Jungkook'un ölmüş olması hakkında endişelenmeyi bıraktım. Yakında bu durumun sebebini öğrenirim ama anlamadığım şey, niye hiçbir zaman yas ilan edildiğinde bana haber verilmiyor? Geçen sefer de böyle olmuştu. Yurdun ağası olduğumda hepsine bunun hakkında ceza vermeyi aklımın köşesine not ettim.
Bu arada, Jimin'le perdeleri değiştik, bakım losyonum o kadar etkili ki perdedeki maviliğin geçmesi imkansız görünüyor. Ne kadar yıkarsak yıkayalım mavinin tonunda en ufak bir açılma görülmedi, bu yüzden anlaştığımız gibi Jimin'le perdelerimizi değiştirdik ama bu perdeyi hâlâ yıkamadılar. Kaç gündür tembellik yaptıklarının farkında olmadığımı sanmasınlar, şu yas saçmalığı bitsin ben onlara göstereceğim. =_=
Hâlâ izlemem gereken bakım videoları ve okumam gereken birkaç bakım tüyosu var pembiş, bu yüzden daha sonra görüşürüz! ¤_¤