03.05.2015

378 55 7
                                    

Bugün Yoongi hyung sayesinde Taehyung'a onu sevdiğimi itiraf ettim. O da beni sevdiğini söyledi! *-*-* Ben Taehyung'la kalmak istiyordum ama Yoongi hyung ikimizi de kendi odalarımıza götürdü ve kapılarımızı kapattı.

Biraz önce bu saatte kapıları açmamın bana sabah Namjoon hyung yönüyle doğuracağı sonuçları bir kenara bırakıp Taehyung'un odasına gittim. Yatağında uyuyakalmış olmalıydı, yorganının üstüne yatmıştı. Yorganı üstüne örtmek için onu kucağıma aldım. Yorganı kaldırıp Taehyung'u yavaşça yatağa yatırdım ve üstünü örttüm. Neyse ki uyanmamıştı. Yanına uzanıp onu seyrederken uyuyakalmışım. Bir süre sonra yorganı kendi üstüme örtmediğim için üşüyerek uyandım ve Taehyung'u biraz daha izledikten sonra ayağa kalktım. Odama ilerlerken mutfaktan gelen sesle oraya yürüdüm. Suga hyung su içiyordu. Geçtiğimiz gece su içenin o olduğunu bu şekilde kanıtlamış oldum. Kendi kendime gülerek tekrar odama giderken Jin hyungun banyoda krem sürdüğünü gördüm. Onu umursamadan odama gidip kapıyı kapattım.

Ve tam o anda üç ses çıkaran suçlu gizemini açığa kavuşturdum! Yoongi hyung su içen üç numaralı suçlu, ben kapıyı yavaşça kapattığını sanan iki numaralı suçluyum, Jin hyung da ne yaptığı bilinmeyen -artık krem sürmekte olduğunu biliyorum- fakat ses çıkarıp RapMon'u uyandıran ve aynı zamanda beni şikayet eden bir numaralı suçlu!

Jin hyungun beni ele vermiş olmasına inanmak istemiyorum. Ama o olduğundan eminim. Yarın sabah Taehyung'la bir plan yapıp Jin hyungdan öç almam gerek. Beni şikayet ederek kendini kurtardığını mı sanıyor? RapMon'dan kurtulmuş olabilir ama beni bu zahmetlere sokmuş bulunduğu için ödeşeceğiz. Yarın görüşürüz, günlükçük. >__>

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin