Bu sabah Namjoon hyungun yurdun içinde dışarıdan bile duyulabilecek şekilde bağırmasıyla uyandım. Yine ne yapmıştım acaba?
"Jeon Jeong Guk hemen kalk ve yanıma gel!"
Dediğini ikiletmeden kalktım ve hızlıca yüzümü yıkayıp odasına gittim. Sandalyesinde bir patron gibi oturmuş bana bakıyordu.
"Dün uykumu kaçıranlardan birinin sen olduğunu duydum. Ne zamandan beri ben uyurken kapıyı öyle kapatıyorsun?"
"Nasıl?"
"Sana göre yavaşça ama bana göre fazla gürültülü. Her neyse bana mutfağa su içmeye gidenin kim olduğunu söylersen seni dövmeyeceğim. Jimin? Taehyung?"
"Taehyung değildi."
Kaşlarını kaldırıp sorgulayan bir bakış attı.
"Onu korumak için o olmadığını söylüyorsun."
"Hayır, hyung. Dün su içmeye gidenin kim olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle Taehyung değildi."
"Nereden biliyorsun?"
Bu soruyu soracağını bildiğimden vereceğim cevabı düşünmüştüm.
"Dün odama giderken kapısının açık olduğunu gördüm ve merak edip içeri baktım. Taehyung uyuyordu. Kapatmayı unutmuştur diye düşünüp hafifçe çektim ama tam kapatmadım. O sesi duydun mu bari hyung?"
Güldü. Sonra bana bakıp gözleriyle gitmemi söyledi. Tam kapıdan çıkacakken beni durdurdu.
"Bana su içenin kim olduğunu üç saat içinde bulmazsan dayağı yiyeceksin Jungkook."
Odadan çıktığımda karşımda Taehyung'u gördüm. Bana baktı, ne yapması gerektiğini düşünüyor gibiydi. Gülümsedim.
"Günaydın."
"Günaydın."
Söyledikten sonra hemen banyoya ilerledi. Ben de mutfağa gittim. Hoseok hyung ve Jimin kahvaltı yapıyorlardı. Jimin, Hoseok'un kucağında mı oturuyordu, yoksa ben mi yanlış görmüştüm?
Her neyse, onlara bakmadan yiyecek bir şeyler ve meyve suyu alıp mutfaktan çıktım. Yoongi hyung kapının kenarında gizlenmiş Jimin ve J-Hope'u izliyordu. Beni fark etmedi bile. Ne yaptığını sorgulamadan salona gittim. Televizyon izleyen Jin hyungun yanına oturdum ve yemeğimi yemeye başladım.
Taehyung geldi ve yemeğimden alarak yanıma oturdu. Tek kelime etmeden birlikte yedik, Jin hyung ikide bir çaktırmadan bize bakmaya çalışıyordu. Yiyecekler bitince su içmek için mutfağa gidiyordum ki yine Suga hyungu kapının kenarında gizlenirken buldum. Bu sefer salon kapısından Taehyung'la beni izliyordu. Beni fark edince hiçbir şey olmamış gibi odasına gitti. Ne kadar garip insanlarla birlikte yaşıyorum!
Leader Mon, eğer su içeni bulmazsam beni dövecek, araştırmaya başlamam lazım. Görüşürüz, günlük! ^-^