Sabah erken kalktım ve ne yapacağımı bilemediğimden yurtta dağınık bulduğum her şeyi düzenledim. Artık yurt benim sayemde daha temiz bir yer~
İşim tamamen bittiğinde Yoongi ve Namjoon'u da alıp koridorda bağdaş kurarak oturdum, Taehyung ve Jungkook yurtta olmadıkları için kendimi rahat hissediyordum. Hoseok da Jimin'i odada tutmaya çalıştığından ortalıkta bir toplantı düzenlememizin bir sakıncası yoktu.
Ama hiç beklemediğim bir şekilde sırtımdan hançerlendim. Yoongi katılmak istemediğini söyledi, hemen ardından Namjoon da kendisini niye günlüğüyle yalnız bırakmadığımı sorup bana kızdıktan sonra beni orada sefalet içinde bırakarak gittiler. Sanırım ortada üçlü ittifak diye bir şey kalmadı pembiş. Ben onlara güvenirken onlar bana sırtlarını çevirdiler. Her neyse ben de tek başıma eğlenebilir ve o dördünü idare edebilirim.
Hem geçen gün Jungkook, Jimin'in sorununu Namjoon'a anlatmak istediğini ama o iyi olmadığı için bana geldiğini söylememiş miydi? Yani liderden sonra beni yurdun en yetkilisi olarak görüyor ve bu yurdun ağalığı yarışında Suga'nın birkaç adım önünde olduğumu gösterir. Zaten ikimizin arasında bu yarış oldukça üçlü ittifakta hiçbir zaman yeterli barış ortamı olmayacaktı, dağılmış olmamız belki de en iyisi.
Sabah tüm yurdu düzenledim ama bakım ürünlerimle işim henüz bitmedi. Sadece çok yorulduğum için biraz ara vermek amacıyla olanları yazmak istedim. Şimdi gidip bakım ürünlerime vakit ayırmalıyım, beni özlemiş olmalılar~ ♡ Hoşçakal pembiş! *-*