11.05.2015

306 45 1
                                    

Jin ve Suga o kadar saf ki! Odamdan nadiren çıkmama rağmen ben bile yurtta neler olduğu hakkında detaylı bilgiye sahibim ama sürekli etrafta gezinen ikisi bir şeyler öğrenmek için fazla çaba sarfetmek zorunda kalıyorlar. Sonra da kendilerini her şeyi bilen yurdun ağası ilan ediyorlar. Hah!

Ben onlardan daha önce ve daha ayrıntılı bilgi edinmiş olsam da sesimi çıkarmıyorum, bırakayım da sevinçlerini doya doya yaşasınlar.

Jungkook için çok üzülüyorum. Benim kıymetli miniğim istemediği halde Jimin tarafından öpülüyor ve bunun sonucunda ortaya çıkan Taehyung'un öfkesini kontrol etmeye çalışıyor. Yetmezmiş gibi bir de Taehyung'un romantizm eksikliğinin gazabına uğruyor. Tüm bunların üstesinden kendi başına gelmeye çalışması beni derinden etkiliyor. Ama sanırım artık patlama noktasına geldi. Taehyung sınırlarını biraz daha zorlarsa iyi şeyler olmayacak gibi görünüyor.

Bu kadar şeyi nereden bildiğimi merak ediyor olmalısın. Tabiki de ultra hassas kulaklarım sayesinde öğrendim. B) Fazla iyi duyuyorum, bu bazen çok kullanışlı olsa da bazen çıldırmama neden olabiliyor. Mesela gece uyurken çıkan en ufak sesi veya uzaktan gelen herhangi bir sesi dibimde olmuş gibi çok net duyuyorum ve uyanıyorum. Bu yönüyle çok kötü bir özellik.

Her şeyi duyabilmem sayesinde yurtta olanlardan haberim oluyor fakat görüntü olmayınca keyfi çıkmıyor. Bu yüzden artık odamın dışına açılmalıyım. Sen artık kendi başının çaresine bakabilecek durumdasın, bana ihtiyacın yok. Ben yokken kimse minik Jungkook'a destek vermiyor, herkes onun üstüne gidiyor. Ayrıca Taehyung bebesine iyi bir ders vermeliyim ki maknaeye düzgün davransın. Bu çocuk iyice zıvanadan çıktı. Jin'i ve Yoongi'yi kendi hallerine bırakmam en iyisi olacak gibi. Horseok'a da destek olmalıyım, zor zamanlar geçiriyor, olanlar kafasını karıştırıyor. Jimin'e hiç bulaşmak istemiyorum, onu anlamakta zorluk çekiyorum.

Seni tamamen bırakmayacağım, hâlâ sana karşı olan duygularımı kaybetmiş değilim. Sadece tüm günümü seninle geçirmek beni eskisi gibi mutlu etmeye yetmiyor, sıkılmaya başladım. Her dakika birlikte olan çiftler gibi olmaya başladık ve bu gerçekten de can sıkıcı bir durum. Gün içinde birbirimizi özlememiz gerektiğini düşünüyorum, aksi takdirde ilişkimizde heyecan kalmayacak ve bunu yazmak bana ne kadar acı verse de ilişkimiz bitecek. Her neyse bu vedayı daha fazla uzatıp ikimizin de canını yakmak istemiyorum, o yüzden şimdilik hoşçakal bebeğim. ;)

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin