Selam günlükçük, hayat nasıl? Benimki harika gidiyor, nihayet Taehyung'la eskisi gibi tüm gün vakit geçirebiliyoruz. *-*
Bugün Yoongi hyung yanımıza gelip yeni dileğini dileyeceğini söyledi. Heyecanlı olduğum kadar endişeliydim, ilk dileği bizi kavuşturmuş olsa da onun sağı solu belli olmazdı. Dileğini dilerken kurduğu cümleyi buraya aynen aktarıyorum.
"Benim suçlu gösterildiğim herhangi bir olayda kendinizi öne atıp benim için kurban olmayı kabul etmekle birlikte olası bir yurdun ağası canlı kapışmasında Jin'in yerine beni destekleyeceksiniz."
'Ve' kullanmak yerine filimsilerle uzattığı cümlesinin altında aslında iki dilek yatıyordu ama zaten yurdun ağası olmaya Jin hyungdan daha uygun olduğundan yaptığı hileyi görmezden gelmeye karar verdim. Yoongi hyung bunu söyleyip gittikten bir süre sonra yurtta bazı olaylar olduğunu fark ettik. Namjoon hyung birilerine bağırıyordu. Seslere bakınca bağırdıklarının Jin ve Suga olduğunu anladık. Neler olduğunu görmek için oraya gittiğimizde Namjoon'un günlüğü için aldığı minik ayakkabıların kaybolduğunu ve biraz önce Jin hyungun bakım dolabının en arkasında bulunduğunu öğrendik. Suçlu olanın Yoongi hyung olduğu belliydi ama Leader Mon karşılarında bir açıklama beklerken ikisi de suçu birbirlerine atıp kavga ediyorlardı. Yoongi hyungun bu olaydan hemen önceki dileği aklıma gelince öne atıldım.
"Ayakkabıları ben çaldım hyung. Çaldım ve suçu başkasına atmak için onları Jin hyungun bakım ürünlerini koyduğu dolaba sakladım. Senin bu davranışlarına bir dur dememiz gerekiyordu."
Taehyung da bana destek verdi.
"Evet hyung gerçekten şizofrenlikte seviye atladın. Bir günlük için üç boyutlu ayak tasarlayıp minik ayakkabılar satın aldın ve onun seninle yürümesini bekliyorsun. Jungkook onları çalıp saklamakta haklı, bu duruma acil müdahele edilmeli."
RapMon ateş fışkıran gözlerle bizi izlerken Jin hyung ve Yoongi hyung da onaylayarak ellerine minik ayakkabılarla beraber bir makas alıp ayakkabıyı keserek giyilemez hale getirdiler. Sanırım Namjoon hyung bunu görüp odasına giderek kapısını sertçe kapattıktan sonra ağladı. Bizimle bir süre konuşacağını düşünmüyorum. Odasından iki hafta çıkmaması da muhtemel. Ama liderimiz için en iyisi bu. 8_8
Şimdi uyumalıyım, eğlenceli olduğu kadar yorucu bir gündü. Umarım yurtta her şey yoluna girer. Sorunu olmayan sadece iki üye var ve onlar da Taehyung'la ikimiziz. Jimin hafızasını kaybetti, Hoseok onunla ilgilenirken çok yıpranıyor, Namjoon günlüğüne aşık olan bir şizofren, Yoongi ve Jin kafayı yurdun ağası olmakla bozmuşlar. Bir tek bizim belli bir problemimiz yok, umarım bu durum hiç bozulmaz. İyi geceler günlükçük! 4_4