CİNNET GEÇİRİYORUM! Gerçekten cinnet geçiriyorum!!
Nasıl Jungkook'u öpmeye cesaret eder?! Kendini kim sanıyor o? Hah, bücür. Jungkook beni durdurmamış olsaydı yüzük parmağımla burnunu ezecektim ben onun.
RapMon'un sakince odasına dönüp günlüğüyle vakit geçirmesine izin verdikten sonra Jungkook'la birlikte benim odama gidiyorduk ki Jimin onu çağırdı. Ben odama yürümeye devam ederken o da Jimin'in yanına gitmişti. Oturup onu bekledim. Uzun bir süre gelmedi, merak etmiştim ama kalkıp bakmak için fazla üşengeçtim.
Ben düşüncelere dalmışken kapı açıldı ve Jungkook içeri girdi. Yüzünde garip bir ifade vardı. Tam gözlerimin içine bakıp konuştu.
"Biraz önce... Jimin beni öptü. Ben istemedim, gerçekten. Hemen onu ittirdim ama yine de özür dilerim Taehyung."
Şaşkınlık içindeydim. Jimin, Jungkook'tan vazgeçmemiş miydi? Hoseok'u sevmiyor muydu? Ne diyor bu çocuk?
"Ne demek Jimin beni öptü?! Hoseok? Onu sevmiyor muydu? Nasıl izin verdin?!"
"İzin falan vermedim, Jimin izin falan istemedi! Hemen onu ittirip odadan çıkınca Hoseok'u ağlarken buldum. Odasına götürüp teselli etmeye çalıştım. Bana gelip sana anlatmamı söyledi."
Ne demek, ne oluyor, nasıl, neden gibi bir sürü şey sayıklıyordum. Sonra Jungkook'a dönüp alev saçan gözlerimle baktım.
"PARK JIMIN'İ ÖLDÜRECEĞİM."
Kapıya doğru öfkeyle ilerledim ama Jungkook önüme geçip beni durdurdu. Biraz debelendikten sonra gitmekten vazgeçip oturdum ve sinirle yere vurmaya başladım. Nasıl benim Jungkook'umu öpebilir?!
Artık onun dudakları bana haram. Onu öpebileceğimi sanmıyorum. Onu öpersem kendimi Jimin'le de öpüşmüş gibi hissedeceğim ve bu çok iğrenç.
"Seni asla öpemeyeceğim."
"Dezenfekte ederim."
"Sökmez."
"Bir ay boyunca her gün beş kere dezenfekte etme seansı uygularım."
"O zaman bir ay boyunca seni öpmeyeceğim."
Jungkook bana çaresiz bir bakış attıktan sonra iç çekerek söyledi.
"Kabul."
Bundan sonra Park Jimin için bu yurt cehennemin ta kendisi olacak. Ona bedensel olarak hiçbir şey yapmayacağım ama vereceğim ruhsal zararlar hakkında hiç iyi şeyler düşünmüyorum. O beyinsiz, Jungkook'u öpmenin bedelini ödeyecek. -_-