17.05.2015

250 40 0
                                    

Dün yurtta ayin yapıldığı için yazamadım günlük, nasılsın? Ben iyi olup olmadığımı bilmiyorum, bildiğim her şey dün olanlarla silindi. Sana kısaca anlatacağım.

Geçen gün yas ilan edildiğinde Taehyung'un odasına gittim ve birlikte uyuduk. Bu gerçekten süperdi! *-* Ama sabah uyandığımda Taehyung'un ciddi bir depresif hava içerisinde olduğunu ve bu havada boğulmaya çalıştığını gördüm. Hemen onu kaldırdım ve birlikte Bilge Namjoon'un yanına gittik. Ona ne yapmamız gerektiğini sorduğumuzda bize ayinden bahsetti. Ben inanmamıştım ve bunu yapmak istemiyordum ama Taehyung gerçekten korkunç davranışlar sergilemeye başladığı için kabul ettim.

Diğer üyelere de anlattık ve ben Jimin'i tam yurttan çıkacakken yakalayıp gözünü kapattım. Herkes geldiğinde onu çoktan bağlamış gözlerindeki elimi çekip yerine bir göz bandı koymuştum bile. Sonunda göz bandını çözüp ayini başlattık. Prova yapmış gibi senkronize bir şekilde sandalyenin etrafında dönerek portakal diye bağırıyorduk. Hiçbir şey olmayacağından o kadar emindim ki Jimin birden ağzından portakal kusmaya başladığında adeta beynimi kaybettim. Gerçekleşmesi imkansız bir olaydı ama bu olduktan sonra imkansızın tanımını da kaybettim.

Sonrasında olayların ne denli garip, mucizevi ve anlamsız olduğunu hepimiz bir kenara bırakıp birlikte Jimin'in sıktığı, eskisinden bile daha iyi olan -bu da çok garipti çünkü Jimin portakalları kusmuştu ama sorgulamadım- portakal suyunu içtik. Ardından hepimizin uykusu gelince yerde uyuyakaldık ve bu yüzden dün sana olanları anlatamadım.

Bugünse benim için çok hareketsizdi, aslında yurdun genelinde böyle olduğunu söyleyebilirim. Jin ve Hoseok erkenden Jimin'in gece uyumadan içmemiz için buzdolabına koyduğu portakal sularını içip uyudular. Jimin ne yaptı bilmiyorum ama odasından pek çıktığını görmedim. Taehyung ve Suga olanların şokunu hâlâ üstlerinden atabilmiş değiller, bu yüzden sabah uyanınca Taehyung'a sakinleştirici sözler söyleyerek onun tekrar uyumasını sağladım ve sabahtan beri deliksiz uyuyor. Yoongi hyunga ne olduğunu bilmiyorum hiç uyanmamış olması mümkün. Namjoon hyung da odasından çıkmadı, muhtemelen dün ilgilenemediği için günlüğüyle vakit geçiriyordur.

Ben de şimdi buzdolabındaki bardağımı alıp odama geleceğim, biraz kendi halimde takıldıktan sonra Taehyung'u kontrol edeceğim ve geri dönüp portakal suyumu içerek uyuyacağım. Bu yüzden iyi geceler günlükçük! *-*

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin