Selam pembiş, nasıl gidiyor? Bakım yapamadığın için üzgün hissetmiyor musun kendini? Eğer Namjoon gibi -akıl hastası, şizofren- olsaydım sana bakım yapabilirdim ama değilim ve açıkçası makyajın sana yakışacağını düşünmüyorum.
Benim her gün bakım yaptığımı bilmek seni kıskandırıyor mu? Ya da Namjoon'un günlüğünün üstünde bakım ürünlerimin denenmiş olması? Eğer kıskandırıyorsa sonrasında Namjoon'un makyajı silince günlüğünün üstünde görülmeyen bir yırtık oluştuğu için depresyona girdiğini veya benim bakım ürünlerim kullanıldığında ne denli sinirlendiğimi hatırla. Bu o kadar da özenmeni gerektirecek bir şey değil, inan bana.
Ama tabiki ucunda böyle sorunlar olmasaydı bakım yapmak dünyadaki en iyi aktivite olabilirdi. Benim için hâlâ öyle, sadece geri kalan herkes adına söylüyorum. #--#
Bugün Jimin'in rujumu yiyen kişi olduğundan biraz daha emin olmamı sağlayacak bir kanıt buldum. Salı günü benim rujumdan satın alındığını gösteren bir fatura! Jimin'in masasının üzerindeki kağıtların yanında kamufle edilmişti ama ben muhteşem gözlerim sayesinde görmeyi başardım. Yine de bugün ona hiçbir şey yapmadım, bir süre mutlu mesut hayatına devam etmesini istiyorum.
Şimdilik gidiyorum pembiş, bakım yapıp uyuyacağım, iyi geceler! @-@