Sabah Jimin, Hoseok, Taehyung ve Jungkook arasında tekrar baş gösteren gerilimi fark ettim. Sanırım yine neler olduğunu öğrenmek için gizlice onları gözetlemem gerekiyordu. Ama bu sefer kapıdan bakarken yakalanırsam hiçbir şey olmamış gibi davranamazdım, o yüzden ben de aralarına karışmaya ve onlarla ilgilenmiyormuş gibi yapmaya karar verdim.
Dördü de salondaydı. Taehyung ve Jungkook ikili koltukta, Hoseok dizlerini karnına çekip yüzünü kapatmış bir şekilde onların yanındaki tekli koltukta, Jimin de karşılarındaki sandalyede oturuyordu. Hepsini rahatça görebileceğim diğer tekli koltuğa oturdum. Jimin Jungkook'u keserken Taehyung da gözlerinden alev çıkararak Jimin'i yakmaya çalışıyormuş gibi görünüyordu. Jungkook'un bu durumdan rahatsız olduğu belliydi, tahminime göre Taehyung yanlış bir şeyler yapmaya kalkmasın diye onu izliyordu. Hiçbirinin beni umursadığı yoktu.
"Dudakların kurumuş sanki, Jimin."
Jimin Taehyung'a dönüp kocaman sırıttı ve cevap verdi.
"Jungkook'unkiler de kuru gözüküyor, ondan bulaşmış olmalı."
Jimin, Jungkook, kuru dudaklar, bulaşmak... Bu ikisinin kuru dudakları öpüşmüş müydü yani? Taehyung'un sinirle Jimin'e bakıp yumruğunu sıktığını gördüm. Jungkook onu sakinleştirmek için bir şeyler söylüyordu. Ardından Taehyung yerinden kalktı ve Jimin'in önünde durup kolunu açtı. Kolundaki yan yana olan iki benini kullanarak fil yaptı. Bunu son zamanlarda çok sık yapıyordu o yüzden hepimiz alışmıştık. Jimin hariç. O bundan çok korkuyordu. Taehyung kolunda fil oluşturunca bağırarak ve gözlerini kapatarak odadan çıktı. Ben de onun çıkmasını fırsat bilerek sordum.
"Aranızdaki olay ne?"
Jungkook bana olayı baştan sona anlattı. Jimin'in bunu yaptığına inanamıyorum. Hoseok çok üzgün görünüyor ve bu çok garip çünkü o hep gülümser ve havalıdır. Bu şekilde çok sefil gözüküyor. Taehyung da Jimin'e bu yurtta nefes aldırmamayı yeni amacı olarak benimsemiş. Bense Jungkook gibi ne yapılması gerektiğini bilmiyorum. Ama sanırım bu sorunu çözmek bana düşüyor. Yine.
Şu anda tüm üyeler odalarında. Namjoon hiç çıkmadı, Jin çıktıysa da ben hiç görmedim, Jimin yaşanan fil vakasından sonra odasından çıkmaya korkuyor, Jungkook; Taehyung'un Jimin'in odasına giderek onu dövmediğinden emin olmak için onun uyumasını bekleyip biraz önce odasına gitti. Anlayacağın bugün yurt çok sıkıcı ve gergindi. Bu dörtlünün sorunları hiç bitmeyecek mi? Ne kadar saçma davranışlar sergilediklerinin farkındalar mı acaba? Jimin durduk yere Jungkook'u öpünce eline bir şey mi geçti? Bu olayda aşk kartallarının tarafındayım. Ama olayı Taehyung gibi saldırgan bir tavırla değil, sakince çözmeye çalışacağım. Şimdilik iyi geceler Yoongünlük! ¤-¤