01.05.2015

628 73 26
                                    

Ah selam, bu defteri kullanmayacağımı söylemiştim değil mi? Lanet Taehyung bebesine yenildim! Kesinlikle aldığı deftere beni çekmesi için büyü yaptığını düşünüyorum, çünkü bu defter karşımda dururken hiçbir şeye odaklanamıyorum. Alıp çöpe atmış olsam da yine aklımda kalıyor, ne yaptığını bilmiyorum ama deftere karşı koyamıyorum!

Taehyung'a kullanmayacağımı söylemiştim, yenildim, fakat onun bunu bilmesine gerek yok. Evet, harika bir fikir! Taehyung'un günlük tuttuğumdan haberinin olmaması için onun Jungkook'a aldığı günlüğü seçerken gösterdiği kadar özen göstermeliyim. Haberi olmamalı. Görmemeli. Asla.

Sinirimi bozan aşk dörtgenlerini de lider olarak bozmanın vakti geldi. Jimin ve Hoseok düşünmeden hareket etmeye başladılar, yakında başımıza bir iş açacaklar gibi hissediyorum. Taehyung ve Jungkook'u ayrı bir yere mi koysam? Diğer ikisi zıvanadan çıktılar, fazla rahatsız ediciler. Ayrı bir yere koysam kesin benim yokluğumda onlara sataşırlar. Minik maknaelerim, hyunglarından neler çekiyorlar böyle?

Her neyse, Taehyung odaya girip günlük tuttuğumu görecek diye korkuyorum o yüzden burada bitirip seni saklayacağım karşı konulamaz günlük. Kendine iyi bak ve sakın Taehyung'a gözükme, tamam mı? &_&

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin