Dün gece Jimin odamdan çıktıktan birkaç dakika sonra tekrar geldi ve benim odamda kalıp kalamayacağını sordu. Nedeninin odasında Taehyung ve Jungkook'u öpüşürken görmüş olması olduğunu söyledi. Etrafta bir sürü aşk tükürükleri, aşk salyaları ve aşkla ilgili başka şeyler varmış ve bunların kendisini zehirleyeceğini düşünüyormuş. Başta benimle kalmak için bahaneler uydurduğunu düşünüyordum ama Jimin o kadar ciddiydi ki inanmak zorunda kaldım.
Yerde yatabilmesi için yeteri kadar alan yoktu bu yüzden benim yanımda yatması gerekiyordu. Ona yer açıp arkamı döndüm ve gözlerimi kapattım. Yaklaşık bir dakika sonra Jimin'in açtığım yere yatıp arkam dönükken bana sarıldığını hissettim. Tepki vermedim ve uyumaya çalıştım.
Sabah kalktığımda Jimin hâlâ aynı şekilde uyuyordu. Onu uyandırmayacak şekilde kolunu üstümden çekip yataktan çıktım ve banyoya gittim. Yüzümü yıkayıp aşağı indiğimde fazla düşünceli Jin ve Suga salondaki koltukta oturmuş öylece karşıya odaklanmışlardı. Benim geldiğimi görünce bakıştılar. Sonra Jin sordu.
"Jimin nerede?"
"Benim odamda."
Yine bakıştılar, şaşkın görünüyorlardı. Yoongi kendiyle bir savaş veriyormuş gibi görünüyordu. Jin de tekrar düşüncelere dalmıştı. Biraz zaman geçince aynı anda sordular.
"Neden?"
"Odasında Taehyung ve Jungkook yüzünden zehirli aşk enzimleri olabileceğini düşünüyor."
Hiçbir şey anlamamış gibi görünüyorlardı, ben de daha fazla soruya maruz kalmak istemediğimden hemen oradan çıktım ve odama girip dolaba saklandım. Yurtta beni arıyor olduklarını duyabiliyordum. Odama geldiler ve çok ses yaparak Jimin'i uyandırdılar. Jimin'in burada olmadığımı söyleyerek onları kovduğunu ve dolabın önüne geldiğini duydum ama dolabı açmadı. Ben de dolaptan fırlayıp arkası dönük Jimin'i korkuttuktan sonra yarım saat boyunca onunla dalga geçip eğlendim.
Kendime geldiğimde Jin ve Suga beni görmeden yurttan çıkmam gerektiğini söyleyerek onu hazırlanması için odasına gönderdim ve seni elime alıp tekrar dolaba saklandım. Uzun süredir onu bekliyorum, hâlâ gelmedi. Sanırım odasında bir yerlere değmemek için ekstra çaba harcadığından hazırlanamıyor. Gidip yardımcı olacağım, hoşçakal havalı günlük! ;)