08.05.2015

284 47 0
                                    

Bugün öğlene doğru -RapMon en çok o saatlerde pozitif davranır- Namjoon'un odasına gittim. Ya kendi kendine konuşup günlüğünü seyrediyordu ya da günlüğüyle sohbet ediyordu. İki ihtimali de normal bularak yanına gittim. Geldiğimi hâlâ fark etmediği için boğazımı temizledim. Kafasını kaldırıp bana baktı ve günlüğünü yanına koyup yatakta doğruldu.

"Bir konuda yardımına ihtiyacım var."

"Dinliyorum."

"Kremlerimi senin odana koyan kişiyi bulmamda bana yardım et. Birlikte intikam planı yapalım."

"İntikam falan almak istemiyorum, Jin. O kişi benim daha iyi birine dönüşmeme dolaylı yoldan da olsa büyük katkı sağladı. Bu yüzden sorun etmiyorum ama yine de sana yardım etmemi istiyorsan seve seve ederim."

Duyduklarıma inanamıyordum pembiş! Evet daha iyi birine dönüştüğünü söylemişlerdi ama bu kadarını beklemiyordum. Üzerimdeki şoku atlatmak için teşekkür edip daha sonra gelebileceğimi söyleyerek odadan çıktım. Nasıl olmuştu da yepyeni bir Namjoon yaratmayı başarabilmişlerdi?

Düşünerek ilerlerken Jimin'e çarptım. Bir anda Namjoon konusu aklımdan uçtu ve Jimin'i kolundan tutup odama sürüklemeye başladım. Koridorda konuşmak hoşuma gitmiyordu, o yüzden en rahat ettiğim yere gidiyordum. İki gündür durmaksızın bu çocuk çığlık atıyordu ve bunun sebebini öğrenmek istiyordum. Hayır, yurtta fare falan varsa biz de bilelim değil mi? Odama girince durdum ve Jimin'e bakarak sordum.

"Niye iki gündür bağırıp duruyorsun Jimin? Fare mi var?"

"Hayır hyung, fil var. Taehyung kolundaki benlerden fil yapıp beni korkutuyor ve bu şekilde yurdu benim için çekilmez bir yer haline getirmeye çalışıyor."

"Neden böyle bir şey yapsın ki?"

"Çünkü ben Jungkook'u öptüm."

Ne diyor bu çocuk?! Hoseok'la takıldığını ve Jungkook'u unuttuğunu sanmıştım. Çok garip olaylar oluyor ve nedense benim hiç haberim olmuyor! Kesin Suga'nın haberi vardır! O çok bilmiş benim yerimi almaya çalışıyor. -_-

Göstereceğim pembiş, hepsine göstereceğim. Buraların ağası kimmiş, kremlerimi çalmak, her şeyi benden saklamak neymiş görecekler. Kim SeokJin'i hafife almanın bedelini ödeyecekler. #---#

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin