26.05.2015

187 24 1
                                    

AYAKKABILARINI KİM ALDIYSA ONU GEBERTECEĞİM.

İki dakika güvenip odamdan çıkamayacak mıyım yani? Sadece su içmek isteyerek mutfağa gittim ve geldiğimde AYAKKABILARIN YOKTU. Gitmeden önce orada olduklarından eminim, yurtta sorunlu ve bunu yapabilecek kadar cesur bir ahlaksız var. Üyelerime böyle seslenmem hoş olmayabilir ama ONLAR DA GEREKSİZ HAREKETLER YAPIP BENİ SİNİRLENDİRMEDEN ÖNCE BİR KEZ DAHA DÜŞÜNSÜNLER.

Şimdi sakin olmaya çalışarak kimin, ne amaçla senin ayakkabılarını çalabileceğini düşüneceğim. Olaya günlüğüne aşık bir diğer üye olması ihtimaliyle bakacak olursak dörtlü eleniyor ama nedense bunda Taehyung bebesinin parmağı varmış gibi hissediyorum.

Gerçi bugün oldukça sinirli olduğunu duydum. Hatta kapıyı çarparak kapattı ki onlara bu yurtta kapıları çarpanın parmaklarını kıracağımı söylemiştim. Her neyse, sanırım duygusal bir dönemden geçiyor, onu şimdilik rahat bırakacağım. Bütün gün odasında kalıp muhtemelen depresyona girdiğinden onu şüpheli suçlular katagorisine koyamayacağım. Oysaki canım onunla uğraşmak istiyordu, darısı Jimin'in başına artık.

Jungkook'un yapmadığından eminim, o henüz masum bir küçük çocuk~ ♡ Hoseok ve Jimin konusunda bir fikrim olmadığından şimdilik onlar da Jin ve Suga gibi listemdeler. Gözüm dördünün üstünde olacak. Bunu herhangi birinin yapmış olması için herhangi bir mantıklı neden yok, eğer Taehyung'un suçsuz olduğu kanıtlanmış olmasaydı bunu sadece eğlence için yapmış olduğunu söylerdim ama dördünün arasından Jimin hariç hiçbiri böyle bir şeyi sırf eğlencesine yapmaz. Hoseok gibi eğlenmeyi fazlasıyla seven biri bile sana ne kadar aşık olduğumu biliyor.

Bunu yapanı bulacağım ve onun için gerçekten hiç iyi olmayacak. Şimdi uyuyacağım, sinirimin yatışması gerekiyor yoksa vahşi bir gorile bile dönüşebilirim. İyi geceler bebeğim, merak etme Harika Namjoon en kısa sürede ayakkabılarını geri getirecek. ₩_₩

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin