10.07.2015

128 19 27
                                    

Lıpırıyfırırıptıstıftın bugün yine çok havalıyım, çok sevgili günlüğüm. Sana günümü bu derece havalı yapan olayları anlatayım. ¤_¤

Jungkook'la bu sabah bir şeyler bilen Yoongi Jin'le tartışırken günlüğünü gizlice okumamız sonucu Jimin'le Taehyung'un öpüştüklerini öğrendik. Ben Jungkook'un şu anda yaşadığı ruh hallerindeyken o Jimin'i yipip yok etmek isteyecek kadar sinirliydi ve tüm öfkesini o ikisine kustuğundan emin olduktan sonra beni onlarla yalnız bırakıp odasına gitti. Taehyung peşinden gitmek istese de onu durdurdum çünkü o anda hiçbir şekilde sağlıklı iletişim kuramayacaklarının farkındaydım.

Bunun üzerine ikisi bana gerçekten yanlışlıkla olduğunu, ellerinde olsa zamanı geri alıp bize o anı gösterebileceklerini anlatmaya çalışırken Namjoon geldi ve onları gördüğünü, hatta günlüğünde bile yazdığını, öpüşmenin tamamen bir kaza olduğunu söyledi. Daha fazla gürültü yapmamamızı söyleyip bana günlüğünün o kısmını okutması üzerine inandım.

En azından birimizi yanlışlıkla olduğuna ikna edebildiği için rahatlayan Taehyung pişman ve üzgün gözlerle odasına gittiğinde Jimin'e baktım. Gözlerinde hiç görmediğim kadar masum bir ifadeyle bana bakıyordu, bu bakışlarını görüp yumuşamamam için meteor falan olmam gerekirdi ki bu ifade yanlış oldu, zaten öyleyim. B)

Ardından ne olduğunu söyleyeceğim, yalnız havalılık ve aşk tozları etrafa saçılabilir, baştan uyarayım. Ani bir hareketle Jimin'e yaklaştım ve onu öpmeye başladım. Onun şokla gözlerinin büyüdüğünü gördüğümde sırıttım ve gözlerimi kapatıp onu öpmeye devam ettim. Jimin karşılık verdiğinde adeta kalbimin eriyip damarlarımdan aktığını hissettim, süper ötesiydi havalı günlük, daha önce hiç tatmadığım için pişmanlık duymama sebep olacak kadar harika bir histi! Bir süre daha birbirimizi tutkuyla öptükten sonra nefes almaya ihtiyaç duyarak geri çekildim ve alnımı Jimin'inkine yaslayıp gözlerimi açtım.

"Yanlışlıkla veya farkında olarak, seni yalnızca ben öpebilirim Chim Chim. Anladın mı?"

Jimin yutkunarak kafasını salladığında gözüm tekrar dudaklarına kaydı, ondan ayrılıp onu mutfağa sürüklemeden önce uzanıp dudaklarına minik bir öpücük daha kondurdum.

"Seni seviyorum."

Jimin'in arkamdan gelirken suratının kırmızıya döndüğünün farkında olarak mutfağa ilerledim ve dolaptaki yemeklerden biraz ısıtıp tabaklara koydum. Yemeğimizi yedikten sonra odama gittik, Jimin utancından benimle konuşmadı ve bir süre sonra yattığı koltukta uyuyakaldı. Uyuduğunu görünce onu dikkatlice yatağa taşıdım ve biraz saçlarıyla oynayıp üstünü örttükten sonra sana olanları anlatmaya karar verdim. Mükemmel bir gündü günlük, daha önce bu kadar havalılık ışını tarafından ele geçirildiğimi hatırlamıyorum. Şimdi uyuyacağım, bu kadar havalı olmak insanı yoruyor. İyi geceler havası benden fazlasıyla az olan günlük! 8_8



Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin