18.07.2015

115 18 8
                                    

Yurdun ağası seçimleri yapıldı! Sana olayı baştan sona anlatacağım ve sırf gıcıklık olsun diye bitirene kadar kimin seçildiğini söylemeyeceğim. :)

Ayrıca başlamadan önce atladığım bir şeyi daha söylemek istiyorum: O gece Taehyung Jungkook'un yanına gidip kendini affettirmiş. Hoseok saat on birde Jungkook hâlâ dışarı çıkmayınca odaya geri döndü, biraz daha bekleseymiş Taehyung'un odaya girişini görebilirmiş. Olayları ertesi gün Taehyung'dan öğrendik. Söylediğine göre Jungkook'un notlardan haberi bile olmamış, uyuyormuş. Her neyse, Jungkook bana biraz soğuk davranıyor olsa da barışmalarına sevindim. ^×^

Yurdun ağası dünden önceki gün belirlendi ve seçimlerden bir önceki günü tamamen hazırlıkları tamamlamaya adadığımız için sana bu olayları anlatmaya vaktim olmadı. Şimdi öğrendiğine göre asıl meseleye geçebilirim.

Seçimlerin yapılacağı gün uyandığımda yurtta tam bir seçim havası vardı, daha odadan çıkmamış olmama rağmen yattığım yerden bile bunu söyleyebiliyordum. Yurda gelen herhangi birinin kapıdan girdiği an "Bu evde seçim mi yapılacak?" diyeceği kadar barizdi, yapılan tüm o hazırlıkları görmeseniz bile anlayabilirdiniz. Yeri gelmişken bizi tüm gün oyalayan hazırlıklardan bahsedeyim.

Bu yarışta en başından beri birbirlerine düşman olan Yoongi ve Jin hyung artık bu seçimin yapılmasına karar verdikten sonra seçim ortamını oluşturmak için yapılması gereken şeyleri tartışmışlar. Söylediklerinin çoğu birbirine uymayınca diğer üyelere sormaya karar vermişler. Hepimizi mutfakta toplayıp hazırlıklarda kullanmak istedikleri şeyleri teker teker söylediler ve şimdi ben de sana bunları aktaracağım.

Jin hyung oyların atılacağı sandığı pembeye boyayıp oy kağıtlarının pembe el işi kağıdı, kullacağımız kalemin pembe renkte olmasını önerdi ve Yoongi hyung fazla pembe tarafından boğulmak istemediğini söyleyip bunu reddetti. Biz de Yoongi hyungun bu konuda haklı olduğu kanısına varıp sadece pembe el işi kağıdı kısmını onayladık ki bunu kabul etmemizin tek sebebi Jin hyungun evdeki diğer kağıtların hepsini saklamış olmasıydı.

Yoongi hyung ise kime oy verdiğimizi kimsenin görmemesi için oyumuzu kullanacağımız banyoya defalarca "Beni seç." dediği ses kaydını oynatacak bir cihaz koymak veya her yere kendi yüzünün ve altında onu seçmemizi vurgulayan bir mesajın olduğu resimlerden yapıştırmak istiyordu. Onun isteklerinden hiçbiri kabul edilmedi.

Bunun üzerine mutfak masasını koridora taşıdık, -bu bana Jin hyungun zamanında bize verdiği bir cezayı hatırlattı- sandık niyetine Jungkook'un uğur böcekli kumbarasını, Jin hyungun -üç paket- pembe el işi kağıtlarını masanın üstüne koyduk ve orada durup düzeni sağlamakla beraber hile yapılmasını önleyecek kişi için bir sandalye getirdik.

Oyları nasıl kullanacağımıza, gözetmene ve adayların kimler olduğuna karar vermek için tekrar hep birlikte mutfağa gittik. Aslında hepimiz bunun yalnızca Jin ve Yoongi arasında bir seçim olduğunu zannediyorduk ama Taehyung ve RapMon aday olmak istediklerini söyleyince tüm üyelerin katılmasına karar verdik. Yedi tane el işi kağıdını alıp hepsinin üstüne isimlerimizi yazdım ve yanlarına kimi seçtiğimizi belirtmek için tik koyacağımız bir kutucuk çizdim. Gözetmen için çok ciddi bir tartışma yapıldı ve Hoseok'un hile yapamayacağında ortak karara vardık. Hazırsan seçim gününe geri dönüyorum.

Sabahın köründe, seçim kokan yurtta, Namjoon hyungun bizi uyandırmak için bağırmasıyla kalkıp Hoseok'la koridordaki masaya gittik. Ben elime bir tane kağıt alıp banyonun önündeki sıraya geçerken Hoseok önce sırada bekleyenleri kontrol etti, sonra gidip sandalyesine oturdu. Önümde yalnızca Namjoon hyungla Jin hyung vardı, böylece fazla beklemek zorunda kalmadım. Kendimize oy verme gibi bir şansımız yoktu maalesef, bu yüzden ben de Jin hyunga oy verdim. Gerçekçi olmak lazım, ev işlerini yapacak kadar sorumluluk sahibi ve en büyüğümüz olarak kesinlikle bizi en iyi idare edebilecek kişi o. Nihayet en sonda olan Jungkook işini bitirdikten sonra -Hoseok kimse masayı görmediğinden orada oyunu kullanmıştı- sonucu öğrenmek için Jungkook'un kumbarasının içindeki oyları sayan Hoseok'un başında toplandık. Hazırsan en az oy alandan kazanana doğru açıklamaya başlıyorum.

Jungkook: 0

Açıkçası bunu bekliyordum, en küçük olduğundan kimsenin yurdu onun idare etmesini isteyeceğini sanmıyorum.

Jimin: 0

Bunu da beklemiyor değildim ama en azından Hoseok bana oy verir diye düşünmüştüm, anlaşılan duygularını işin içine katmayan tek kişi ben değilmişim.

Taehyung: 0

Bunu beklemiyordum doğrusu, aday olmak istediğine göre bir bildiği var sanıyordum. Yine de üyeler onun gibi birini seçmemekte haklılar, bir şey diyemem.

Hoseok: 0

Açıkçası, notları duvara tükürükle asmayı önerecek kadar düşünceli olduğu için Yoongi hyungun ona oy vereceğine inanıyordum ama beklediğim gibi olmadı.

Şimdiye kadarki dört üye oy alamadığından asıl olay şimdi başlıyor, buraya kadar sabrettiğin için tebrikler. ¥_¥

Namjoon hyung: 2

Bu oyları Jin ve Suga'nın vermiş olduğu açık, birbirlerine oy vermediklerinden eminiz. Berabere kalma olasılıkları böylece ortadan kalkmış oldu, hepimiz nefesimizi tutmuş Hoseok'un üç oy alıp kazananın kim olduğunu söylemesini bekliyorduk.

Veee, Yoongi hyung bir oy farkla Jin hyungla Leader Mon'u geçip yurdun ağası oldu! ##

Sonrasında Jin hyung depresyona girdi. Böyle bir şeyi tahmin edebiliyorduk ama Taehyung'un masanın üstündekileri yere atıp masaya uzanarak çıldırmasını kesinlikle beklemiyorduk. O masanın üstünde tepinirken Jungkook'la Yoongi hyung onu, Hoseok, Rap Monster ve ben de Jin hyungu sakinleştirmeye çalışıyorduk. Seçimlerden sonra iki günümüzü onlarla ilgilenerek geçirdik, bu yüzden sana daha önceden haber veremedim.

En sonunda Jin hyung patron olmak istediğini söyledi ve Yoongi hyung yurt sorumlusu olarak yetkisini Taehyung'a devretti. Sonuç olarak herkes mutlu, biraz Taehyung'un yurt sorumlusu olmasından dolayı endişeliyiz ama Yoongi hyung ona görevlerinin yalnızca herkesin hayatta ve iyi olduğundan emin olmak veya herhangi bir problemde hemen kendisine başvurmak olduğunu söylemiş, şimdilik bir sorun çıkacağını sanmıyorum.

Namjoon hyungsa seçilememeyi hiç kafasına takmadı, anlaşılan lider olarak yeterince söz sahibi olduğunun farkında.

Şimdi gidiyorum, bilmen gereken her şeyi anlattığıma göre biraz Hoseok'la vakit geçireceğim. Kendine iyi bak sevimli günlük! *-*







Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin