Merhabalar, iki gündür bölüm yüklemediğim için kusura bakmayın, yazmaya fırsatım olmadı ve ben de bunu kurguya dönüştürmeye karar verdim mjljs Bir daha geciktirmemeye ve bunu telafi etmeye çalışacağım, iyi okumalar! *-*
Selam günlükçük! ^-^ Geçen iki gün boyunca öyle yoruldum ki anlatamam. Yoongi hyung, RapMon'un günlüğüne aldığı ayakkabıları çalıp suçu Jin hyunga atabilmek için onları banyodaki bakım dolabının arkasına saklamış. Üç dilek hakkı vardı ve birincisini Jungkook'la birbirimize olan hislerimizi itiraf etmemiz için harcamıştı, hatırlıyor musun? İkincisini de ona atılan herhangi bir suçu üstümüze almakla beraber olası bir canlı yurdun ağası kapışmasında Jin hyung yerine ona oy vermemiz için kullandı.
Dileğini diledikten birkaç dakika sonra, Namjoon hyung ayakkabılarını çalanın Suga veya Jin olduğunu düşünerek onlara kızarken, Jungkook ben daha olayı anlayamamışken suçu üstlendi. Ne yapmaya çalıştığını fark ettiğimde ona destek oldum. Yoongi hyung ve Jin hyung da ayakkabıları Namjoon'un gözünün önünde makasla parçaladılar. Tabiki bu yanımıza kalmadı. ._.
Namjoon hyung bu olaydan sonraki sabah tüm üyeleri kaldırdı ve hepimizi salondaki yeni alınmış saksılara çiçek dikmekle cezalandırdı. Yurt oksijensiz kaldığından böyle saçmalıkların meydana geldiğini düşünüyormuş. Çabuk bitmesi adına o da oturup bizimle birlikte çiçeklerle uğraştı ki bu yaptığımız saçmalığın en güzel tarafıydı. İki gün süren ve bizi fazlasıyla yorgun düşüren çiçek dikme seanslarından bir tek Jin hyung keyif alıyordu. Sağlıklı yaşamaya kafayı taktığından doğayla iç içe olmanın bize çok iyi geleceğini söyleyip duruyordu.
Nihayet dün gece yarısına doğru tüm saksılara birer çiçek dikilmişti. Namjoon hyung tüm bu saksılarla ekilecek çiçek tohumlarını nereden bulmuş ve hangi parayla almış bilmiyorum doğrusu. "-"
Hâlâ üstümdeki yorgunluğu atabilmiş değilim ve bunun tek sorumlusu Yoongi hyung. Jin hyunga gıcıklık olsun diye ayakkabıları çalıp saklamasaydı bunlar olmazdı. Yetmezmiş gibi bir de Namjoon hyungun gözünün önünde onları kullanılamaz hale getirdi. -_-
Bugün henüz anlatacağım bir olay yaşamadım çünkü uyanır uyanmaz aklıma ne zamandır günlük tutmadığım geldiği için yüzümü bile yıkamadan sana iki gündür çiçek diktirerek toplu üye katliamı yapıldığını anlatmak istedim. Şimdi gidiyorum, sonunda özgürlüğe kavuşmuşken eğlenceli aktiviteler yapmalıyım. Görüşürüz günlükçük! *-*