Mucizelere inanan -biliyorsun, Jimin'in ağzından portakal çıktığından beri- biri olarak bugün nasıl ölmüş minik bir karıncanın hayata dönmesini sağlayamadık bilmiyorum. Bence karıncayla ilgili sorunlar var, hayvancığın hayata dair hiçbir beklentisi kalmamış olmalı, geri dönmek istemediği için canlandıramadık. '-'
Yoongi hyungun önerisi üzerine yarım saat kadar konsantre olup karıncaya baktıktan sonra umudumuzu keserek dağıldık. Jin hyung karıncayı dışarıya götürdü, belki kardeşleri veya arkadaşları onu görür ve canlandırır diye. Biz de Taehyung'la ses çıkarmadan odamda eğlenmeye karar verdik. Anlamsız bir şarkıda kısık sesle dans ediyorduk ki Yoongi hyung mutfaktan bizi çağırdı. Daha bir saat önce içmiş olmasına rağmen yine çay istiyordu. Dün gürültü yaptığımız için bir hafta boyunca istediği zaman ona çay götürmek zorundayız. Ama akşam saat altıda uyumak da olmaz ki yani, gürültü yaparken insanların uyuma olasılığını göz önünde bulundurmuştuk biz. Asıl suçlu onlar. ~_~
Her neyse, Yoongi hyunga çay verdikten sonra Taehyung'la biraz televizyon izlemek için salona gittik. Taehyung benim kucağıma yatıp ayaklarını koltuğa uzatınca bana yayılmak için yer kalmadı ve ben de ayaklarımı sehpaya koyup arkamdaki büyük yastığa yaslandım. Ama kesinlikle bu durumdan rahatsız olduğumu söyleyemem. *-*
Televizyona dalmışken Taehyung'un bu kadar uzun süre ses çıkarmamasını garipseyerek yüzüne bakmak için kafamı eğdiğimde uyuduğunu gördüm. Gülümseyip burnuna bir öpücük kondurduğumda kıpırdanıp ağzını şapırdattı. Bu sevimli haline kıkırdadıktan sonra yavaşça başını kucağımdan indirip ayağa kalktım ve onu odasına taşıdım. Uyandırmamaya dikkat ederek yatağına yatırdım ve üstünü örtüp odadan çıktım.
Taehyung uyurken daha şirin ve sevilesi günlükçük, uyandığında çekilmez olabiliyor. Mavi terlik kavgasındaki gibi ki o olayı hatırlayıp moralimi bozmak istemiyorum. -_- Ama uyanık olduğu çoğu zaman normal davrandığını görmezden gelip ona haksızlık etmek istemem yine de uyurken olduğu kadar sevimli olamıyor. ^-^
Şimdi uyuyacağım, Yoongi hyung saat onda ışığımın açık olduğunu görürse iyi şeyler olmayacak, bir cezayı daha kaldıramam. İyi geceler! &_&