Kıyamet Yoongünlük, kıyamet alameti! Dün sana Jin'le plan yapmam gerektiğini söylemiştim, aklıma süper bir fikir gelince sessizce odamdan çıktım ve yurtta dolaşmaya başladım. Amacım Jin'in telefonunu alıp üyelere saçma bir mesaj atmaktı, bunu neden yapmak istediğimi bilmiyorum, sadece eğlenceli olacağını düşünüyordum.
Jin her zaman telefonunu salondaki masaya koyuyordu, bu yüzden bulmamın kolay olacağını düşünüyordum ama bu sefer masanın üstünde iki telefon vardı ve ikisi de benim gözüme aynı görünüyorlardı. Şansıma ne çıkarsa diye elimi atıp birini aldım ve mesajlara girip tüm üyelere aynı mesajı gönderdim.
'Senden çok hoşlanıyorum. Lütfen hislerimi kabul et. Üyelerin öğrenmesinden korktuğum için yanına gelip itiraf edemiyorum, bu mesajı tüm aşkımı ekrana aktararak yazdığımdan emin olabilirsin. Senden bana inanmanı ve beni anlamanı istiyorum.'
Ve bunu yapıp hemen odama gitmemin üstünden bir dakika bile geçmeden yurtta hareketlenmeler başladı. Herkesin Jin'den bu mesajı açıklamasını istediğini sanıyordum. Aralarına karışmaya karar vererek yanlarına gittim. Ama olanlar benim düşündüğümden farklıydı. Üyeler Taehyung'a attığı mesajın nereden geldiğini soruyordu ve o da neden bahsettiklerini bilmediğini söylüyordu. Sonra Namjoon telefonunu açıp ona mesajı okuttu ve etrafta büyük bir kaos ortamı oluştu. Mesajı yanlışlıkla Taehyung'un telefonundan mı atmıştım?
"Siz yaptınız! Hanginiz telefonumu alıp benim yerime üyelere mesaj attı?!"
Taehyung çıldırırken göz ucuyla mesaja baktım ve kendi kendime yaptığım hatayı kanıtladım. Masadaki diğer telefonu almam gerekiyordu, o Jin'inkiydi.
Nasıl böyle bir hata yapabildim, Yoongünlük? Ben taraklar kralı ve yurdun ağası -adayı- Suga, nasıl böyle başına buyruk davranabildim? Sayın jürilerden bu hatamı görmezden gelmelerini rica ediyorum. Umarım geri dönülemez bir soruna yol açmamışımdır. Gidip üyelerin ne durumda olduğunu kontrol edeceğim, görüşürüz! ¤_¤