14.06.2015

141 23 0
                                    

Selam! u_u Nasıl gidiyor? Bugün yaşadıklarımı anlatacağım, sıkı dur. Hoseok'a onu sevdiğimi söyledim!

Sabah uyandıktan birkaç saat sonra Hoseok ve Taehyung'la -Jungkook bir şeylerin peşinde ama bilmiyoruz, bize katılmayıp dışarı çıktı- yorulana kadar dans edip eğlendik. Ayaklarımız onlarla ağırlık kaldırmışız gibi ağrımaya başladığında salondaki koltuğa oturup biraz televizyon izledik. Jungkook gelince Taehyung bizi terk etti ve biz de odamıza gitmeye karar verdik.

İkimiz de yatağa uzanmıştık ve ben Hoseok'un gözlerini kapatıp ona olan bakışlarımı görmezden gelerek uyumaya çalışmasını seyrediyordum. Sonunda on dakika geçtiğinde gözlerini açtı ve bana bakarak konuşmaya başladı.

"Beni izleyeceğine uyumaya ne dersin? Beni de uyutmuyorsun."

"Seni seviyorum."

O an ne düşünüyordum inan bilmiyorum ama konuşmaya çalıştığımda ağzımdan çıkan ilk şey bu oldu. Sonrası Hoseok'un etrafa mutluluk ışınları, gülücükleri, kahkahaları atmasıyla ve bunların arasında bana seni seviyorum demesiyle geçti. Nihayet biraz önce sakinleşti ve uykuya daldı, ben de gelip sana bunu anlatabildim.

Yarın Hoseok'un uyanır uyanmaz yüzünde etrafa ışık saçan gülüşüyle gezinip heyecanla bana yapışacağından eminim o yüzden şimdi biraz uyusam iyi olacak. İyi geceler! ^-^

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin