15.05.2015

243 40 0
                                    

Yurtta portakallar bittiği için büyük bir yas ilan edildi ve üyeler herkese odadan çıkma yasağı getirip eylem yapmanın gerekli olduğunu söylediler.

Bu eylemi kimin görmesini istediklerini anlayamadım ama sanırım bana karşı yapıyorlar. Oysaki ben de onlar kadar depresyondayım. Ayrıca portakalların bitmesinin sorumlusu ben değilim. Bir bardakla idare edebilselerdi devam etmek zorunda kalıp tüm portakalları sıkmazdım. Suç tamamen Namjoon hyung hariç diğer üyelerin tümüne ait. Bu durumda benim de biraz suçlu olduğumu kabul ediyorum ama benim suçum onlarınkinden açık ara farkla daha az! -_-

Zaten odadan çıkmama eyleminden en az etkilenen Namjoon hyung olduğundan ona haksız yere ceza vermiş sayılmayız. Gerçi odasından çıkanı kimin görüp cezalandırdığına veya odadan çıkarsak cezalandırılıp cezalandırılmayacağımıza dair hiçbir fikrim yok. Jin hyungun iki saat yurdun içinde gezindiğini duydum ama kimse ona bir şey demedi. Acaba eylem yapıldığından haberi var mı? Olmadığını düşünüyorum yoksa Jin hyung korkusundan odadan çıkamaz, yerdeki döşemeleri yiyerek karnını doyurmaya çalışır ve çekmecesinde duran yedek ve süs eşyası gibi olan bakım ürünlerini kullanmak zorunda kalır.

Aslında Hoseok ve benim de bu durumdan pek etkilendiğimiz söylenemez. Çünkü zaten onun odasında kaldığımdan onu görmek için odamdan çıkıp onun odasına gelmek zorunda kalmadım. Ama birlikte dışarı çıkıp eğlenceli şeyler yapamadık -burada kesinlikle Big Bang konserine gitmekten bahsetmiyorum- veya yurdun içinde Taehyung ve Jungkook'la oyun oynayamadık. Ben yine de odanın içinde eğlenebileceğimizi düşünüyordum ama olmadı. Hoseok portakal kalmadığını öğrendiğinde yıkıldı ve ben de tüm günümü onu teselli etmekle geçirdim. Hiç eğlenceli değildi diyemem ama hayal ettiğim kadar eğlenceli bir gün olmadı.

Neden gidip çocuklara portakal almadığımı merak ediyor olmalısın. Bunu ben de çok merak ediyorum doğrusu günlük. Gidip almayı düşündüm ama cezalarını çeksinler diye odadan çıkma yasağını bahane ederek bunu yapmadım. Şimdi yavaşça çıkıp almalıyım yoksa bu şekilde yaşamak zorunda kalacağım ve bunu istemiyorum. -_- Görüşürüz günlük! >-<

Dear Diary → BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin